بورس پرس
1400/09/14
14:44
معاملات مشکوک دو سیمانی، زیرمجموعه "وبانک"، شرکت لیزینگ + ۱۱ نماد دیگر

در روز رشد ۸۴۸۶ واحدی شاخص، دو سهم سیمانی، دو زیرمجموعه "وبانک"و هلدینگ شیر، شرکت لیزینگ به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش مثبت اما کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۸۴۸۶ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۳۴۳ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳ و ۱.۹ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به اوراق حق تقدم ماشین سازی اراک، پالایشگاه بندرعباس، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه آذرآب با تقاضای ۲۰۵، ۱۵۰، ۱۴۰، ۱۲۱ و ۱۱۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۰ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، توسعه و عمران نائین شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد ۲.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۲.۳ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های تکادو ، نیرو سرمایه، واسپاری ملت، سرمایه گذاری آتیه دماوند ، خاک نسوز استقلال آباده، بوتان، پشم بافی توس، لیزینگ ایران و شرق ، صنایع تجهیزات نفت ، سیمان صوفیان، سرمایه گذاری توسعه ملی، پگاه گلپایگان، لوازم خانگی پارس و سیمان فارس و خوزستان معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو سهم سیمانی، دو زیرمجموعه "وبانک"و هلدینگ شیر، شرکت لیزینگ به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0