آکادمی هلاکوئی
1401/01/09
00:40
“یک اتفاق باشکوه”، کاردانو اکنون از dAppهای اتریوم پشتیبانی می کند

بنیاد Milkomeda، در یک پست وبلاگی در روز…

بنیاد Milkomeda، در یک پست وبلاگی در روز دوشنبه، راه اندازی C۱ را اعلام کرد، یک بلاکچین جانبی سازگار با ماشین مجازی اتریوم که مستقیما به بلاکچین کاردانو متصل است. این نوآوری راه حل لایه ۲ را به عنوان “یک پیشرفت محوری” توصیف می کند.


کاربران اکنون می‌توانند دارایی‌ها را بین دو بلاکچین جابه‌جا کنند، که اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (dApps) را در بستر کاردانو ممکن می‌سازد. این امر با فناوری قراردادهای هوشمند پیچیده، که اخیرا توسط میلکومدا پیشگام شده است، امکان پذیر می شود.


چارلز هاسکینسون، مدیرعامل Input Output، در توئیت خود به DcSpark، یک شرکت بلاکچین مبتنی بر محصول که مشارکت کننده اصلی پروتکل میلکومدا است، تبریک گفت. او راه‌اندازی راه‌حل لایه ۲ C۱ را “یک پیشرفت بزرگ” برای کاردانو توصیف کرد.


اخیرا، راه‌حل لایه ۲ سازگار با EVM یک کاتالیزور اصلی صعودی برای کاردانو بوده است. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، رمزارز بومی کاردانو، ADA، در هفته گذشته بیش از ۳۲ درصد افزایش یافته است و عملکرد بهتری از سایر آلتکوین های اصلی داشته است.


طبق این اعلامیه، ۱۰۰۰۰ آدرس اول لیست انتظار می توانند از همان ابتدا با میلکومدا تعامل داشته باشند. این تیم قصد دارد فهرست انتظار را “در اسرع وقت” حذف کند. کاربران برای اینکه بتوانند از دارایی های اتریوم استفاده کنند، باید کیف پول متامسک خود را با میلکومدا C۱ راه اندازی کنند و دارایی های خود را از شبکه اصلی کاردانو منتقل کنند.


در ماه‌های آینده، بنیاد میلکومدا پشتیبانی از Algorand و Solana را اضافه خواهد کرد که همکاری گسترده‌تری را تضمین می‌کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0