بورس۲۴
1400/06/24
11:57
شیشه و گاز از طرح هایش گفت

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شیشه و گاز در گزارش تفسیری اعلام داشت، پس از اجرای موفقیت آمیز پروژه فاز۱در شهرک صنعتی شمس آباد با ظرفیت ۱۵۰ تن تولید روزانه انواع بطر و جار،اکنون به همت مدیران و کارشناسان شرکت شیشه و گاز پروژه فاز۲با هدف راه اندازی سالن جدید تولید و کوره ۲۴۰تنی در حال احداث بوده و کلیه قرارداد های آن با پیمان کاران داخلی و تامین کنندگان ماشین آلات و تجهیزات اروپایی منعقد و بیشتر محموله های آن ها نیز به کشور حمل شده است، و سوله های ساختمانی حدودا تا۹۵درصد تکمیل و نهائی شده است. مناقصه جهت نصب بچ پلنت وآجر چینی کوره فاز۲انجام گرفته و درحال نصب تجهیزات وماشین آلات فاز ۲ شرکت میباشد. هم چنین شرکت با توجه به وجود تجربیات گران قدر اجرایی در صنعت شیشه و شناخت ظرفیت ها و افزایش روز افزون تقاضای بازار نسبت به بسته بندی شیشه ای به جای محصولات شیمیایی و پلاستیکی،درطرحی بلند پروازانه ، همزمان فاز ۳ تولید بطر با کوره ۲۴۰ تنی و ماشین آلات مدرن را به اجرا درآورده که عملیات ساختمانی آن نیز در حال انجام است.

شیشه و گاز از طرح هایش گفت

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شیشه و گاز در گزارش تفسیری اعلام داشت، پس از اجرای موفقیت آمیز پروژه فاز۱در شهرک صنعتی شمس آباد با ظرفیت ۱۵۰ تن تولید روزانه انواع بطر و جار،اکنون به همت مدیران و کارشناسان شرکت شیشه و گاز پروژه فاز۲با هدف راه اندازی سالن جدید تولید و کوره ۲۴۰تنی در حال احداث بوده و کلیه قرارداد های آن با پیمان کاران داخلی و تامین کنندگان ماشین آلات و تجهیزات اروپایی منعقد و بیشتر محموله های آن ها نیز به کشور حمل شده است، و سوله های ساختمانی حدودا تا۹۵درصد تکمیل و نهائی شده است.


مناقصه جهت نصب بچ پلنت وآجر چینی کوره فاز۲انجام گرفته و درحال نصب تجهیزات وماشین آلات فاز ۲ شرکت میباشد.


هم چنین شرکت با توجه به وجود تجربیات گران قدر اجرایی در صنعت شیشه و شناخت ظرفیت ها و افزایش روز افزون تقاضای بازار نسبت به بسته بندی شیشه ای به جای محصولات شیمیایی و پلاستیکی،درطرحی بلند پروازانه ، همزمان فاز ۳ تولید بطر با کوره ۲۴۰ تنی و ماشین آلات مدرن را به اجرا درآورده که عملیات ساختمانی آن نیز در حال انجام است.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0