آکادمی هلاکوئی
1400/05/21
14:37
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲۱ مرداد)

بیت کوین به بالاترین سطح ۳ ماهه خود…

بیت کوین به بالاترین سطح ۳ ماهه خود رسید


پس از آنکه روز دوشنبه قیمت بیت کوین به زیر ۴۳۰۰۰ دلار رسید، گاوها روزهای بعد اوقات بسیار خوبی را سپری کردند. این در حالی است که دولت ایالات متحده بعد از نشست مرتبط با قانون مالیات بر صنعت ارزهای رمزنگاری شده جنجال تازه ای به پا کرد.


با این حال، بیت کوین واکنش خوبی به این جریان نشان داد و در ساعات بعدی بیش از ۴۰۰۰ دلار بهبود قیمت را تجربه کرد و به بالاترین حد خود در حدود ۴۶۸۰۰ دلار رسید. پس از اندکی اصلاح، BTC برای مدتی در محدوده ۴۵۵۰۰ دلار معامله شد، اما گاوها در ۲۴ ساعت گذشته دوباره به بازی بازگشتند.


در نتیجه این تغییرات، BTC به بالاترین قیمت خود از ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) یعنی حدود ۴۶۸۰۰ دلار (در Bitstamp) رسید. هرچند این بار هم در ادامه این روند ناکام ماند و حدود ۲۰۰۰ دلار ریزش کرد.


در حال حاضر بیت کوین با قیمتی بالای ۴۵۰۰۰ دلار ترید می شود. ارزش بازار آن در حدود ۸۵۰ میلیارد دلار و چیرگی آن بر بازار در حدود ۴۵ درصد است.


نوسانات بازار آلتکوین ها


کوین های جایگزین، به رهبری اتریوم، طی روزهای گذشته روندی نسبتا صعودی را شاهد بوده اند. عملکرد اتر (ETH) از زمان راه اندازی هارد فورک لندن در هفته گذشته تا الآن بسیار چشمگیر بوده است. صبح امروز، این ارز به بالاترین حد خود در سه ماه اخیر رسید و کمی پایین تر از ۳۳۰۰ دلار قرار گرفت.


هرچند، پس از آن دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار با اندکی اصلاح با قیمت ۳ هزار و ۱۵۰ دلار معامله شد. بایننس کوین نیز برای اولین بار از اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) به بالای ۴۰۰ دلار رسید. هرچند این ارز نیز کمی اصلاح شده و اکنون ۳۸۵ دلار قیمت دارد.


پولکادات، یونی سوآپ، سولانا و لایت کوین هم امروز در گروه ارزهای قرمزپوش قرار دارند. در حالیکه، کاردانو، دوج کوین و بیت کوین کش در تایم فریم ۲۴ ساعته دستاوردهایی جزئی داشته اند.


بازار21 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (21 مرداد)

نمایی کلی از بازار رمزارزها ریپل تاثیرگذارترین عملکرد را از دیروز به نمایش گذاشته است. افزایش ۱۳.۵ درصدی XRP این ارز را برای اولین بار از ماه ژوئن (خرداد و تیر) به بالای ۱ دلار رساند.


مثل همیشه، نوسانات بیشتر در میان آلتکوین های کوچکتر قابل مشاهده است. امروز هم IoTeX با رشد ۳۰ درصدی خود در این مسیر پیشگام است. پس از آن نیز XinFin Network (۲۶٪), BitTorrent (۱۳٪), Klaytn (۱۲٪) و Near Protocol (۱۰٪) قرار دارند.


از سوی دیگر، رمزارزهایی مثل Helium (-۱۰٪), Ravencoin (-۱۰٪), Flow (-۱۰٪), ICP (-۹٪) و VGX (-۸٪) بیشترین ضرر را در یک روز شاهد بوده اند.


ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته حدود ۵۰ میلیارد دلار کاهش یافته و اکنون حدود ۱.۹ تریلیون دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0