سنا
1400/09/07
17:11
درج نماد تپسی در بازار دوم فرابورس ایران

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس با نماد معاملاتی «تپسی» ۲۹ دی‌ماه سال گذشته در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن، زیرگروه مشاوره و تهیه نرم‌افزار پذیرش شده بود و روز جاری پس از احراز تمامی شرایط پذیرش در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از فرابورس ایران، نماد معاملاتی «تپسی» به عنوان نخستین استارتاپی که راهی بازار سرمایه شده امروز در بازار دوم فرابورس ایران به عنوان یکصد و شصت و چهارمین شرکت در این بازار، در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد .


شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس با نماد معاملاتی «تپسی» ۲۹ دی‌ماه سال گذشته در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن، زیرگروه مشاوره و تهیه نرم‌افزار پذیرش شده بود و روز جاری پس از احراز تمامی شرایط پذیرش در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد .


به تازگی مدیرعامل فرابورس با اشاره به اینکه اخیرا ضوابط خاص استارتاپ‌ها برای ورود به بازار سرمایه فراهم و در سازمان بورس نیز تصویب شده است، گفته بود: در قدم نخست شرکت تپسی به عنوان اولین استارتاپ در فرابورس پذیرش شده و سایر استارتاپ‌ها مثل فیلیمو نیز درخواست پذیرش در فرابورس را داده‌اند که در حال بررسی است .


امیر هامونی با تاکید بر اینکه شرکت‌های استارتاپی به دلیل دارایی‌های نامشهود زیادی که دارند نسبت به سایر شرکت‌های بازار سرمایه با ریسک بالاتری مواجهند، اعلام کرد: به همین دلیل در قدم اول برای عرضه اولیه این شرکت‌ها، سهام آنها به مردم عرضه نمی‌شود بلکه به طور غیر مستقیم و از طریق مشارکت صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سایر نهادهای مالی عرضه اولیه انجام خواهد شد .


انتهای خبر

0
0