فرارسانه
1400/08/11
14:11
📆 تداوم سبزپوشی قیمت‌ها در فرابورس (یازدهم آبان ماه 1400) ✅ آیفکس 141 پله دیگر هم بالا رفت 📌روز سه‌شنبه‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملاتی ...

📆 تداوم سبزپوشی قیمت‌ها در فرابورس (یازدهم آبان ماه ۱۴۰۰)



✅ آیفکس ۱۴۱ پله دیگر هم بالا رفت



📌روز سه‌شنبه‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملاتی به ارزش بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان انواع اوراق مالی بودند و درنهایت آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز برای دومین روز پیاپی صعودی شد و با افزایش ۱۴۱ پله‌ای در عدد ۱۹ هزار و ۵۴۲ واحد قرار گرفت.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز جاری، سه‌شنبه یازدهم آبان ماه، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی به ارزش بیش از ۱۹هزار و ۳۲۹ میلیارد تومان را تجربه کردند. بر همین اساس امروز بالغ‌بر دو میلیارد انواع اوراق مالی در ۲۵۱هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.



☸️شاخص کل فرابورس تحت تاثیر رشد قیمت نمادهای آریا، فرابورس، غصینو، شگویا، ذوب و دماوند ۱۴۱ واحد رشد کرد و در رقم ۱۹ هزار و ۵۴۲ قرار گرفت. این در حالی بود که سمگا با اثر منفی بر شاخص کل مانع رشد بیشتر این متغیر شد.



☸️نگاهی به ارزش معاملات بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد امروز بیش از ۱.۶ میلیارد برگه سهام خریدوفروش شده که ارزش این مبادلات بیش از یک هزار میلیارد تومان بود.



☸️همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی دادوستد بیش از ۶ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش ۴۷۴ میلیارد تومان انجام شد.



☸️گفتنی است طی دادوستدهای روز جاری نمادهای فجهان، فرابورس، مدیریت، توسن، غگلپا، وهامون و آریا پرتراکنش ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.



☸️این گزارش حاکی است صدرنشین‌های فرابورس امروز نیز با بیشترین افزایش قیمت نمادهای توسن، سدبیر، شکام، قچار، سپیدار، بزاگرس و نطرین بودند.



☸️در مقابل نمادهای زکشت، بنو، زقیام، مفاخر، دسانکو، کوثر و حآفرین بیشترین کاهش قیمت را داشتند.




#فرابورس



#گزارش_روزانه_بازار




🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0