اخبار شرکت‌ها و مجامع بورسی
1399/05/19
17:26
#عرضه_اولیه_باشگاه_تراکتور_سازی ▪️به گزارش کانال اخبارمجامع وشرکت هابه نقل ازکدال، ورزش سه، محمد رضا زنوزی مطلق در خصوص برنامه ها برای باشگاه تراک...

#عرضه_اولیه_باشگاه_تراکتور_سازی


▪️به گزارش کانال اخبارمجامع وشرکت هابه نقل ازکدال، ورزش سه، محمد رضا زنوزی مطلق در خصوص برنامه ها برای باشگاه تراکتور در سال های آتی گفت: در سال آینده تراکتور را وارد بورس خواهیم کرد تا هواداران نیز در سهام تیم مشارکت کنند. همچنین قصد داریم اپلیکیشن تراکتور را نیز راه اندازی کنیم. اگر حاشیه ها اجازه بدهد یک تیم در خور شان هواداران تراکتور خواهیم بست.


⬅️وی افزود: یک سری اشتباهات در انتخاب ها داشتم و در درون باشگاه نیز مشکلاتی وجود داشت که در عدم موفقیت تیم نقش داشت و باعث شد به موفقیت نرسد. لذا باید به سمتی برویم که با این افرادی که از داخل باشگاه به تراکتور ضربه می زنند مقابله کنیم و سپس به فکر رقبای بیرونی باشیم که ناجوانمردانه با تیم مقابله می کنند.


⬅️زنوزی ادامه داد: با یک سری از رسانه های تهرانی که تعصب خاصی به تیم های پایتخت دارند، دچار مشکل هستیم که جوسازی های شدیدی علیه تیم های شهرستانی از جمله تراکتور دارند که باید این مسایل را حل کنیم تا سال جاری یک تیم خوب و در شان هوادران بسازیم. زمانی که هوادار چندین ساعت را در گرما و سرما صرف حضور در ورزشگاه می کند و در مقابل امکاناتی را مشاهده نمی کند، طبیعی است دست به پرخاشگری می زند. باید قبول کنید که در این فوتبال به مردم ظلم شده است.


⏺⏺⏺⏺⤵️⤵️⤵️⤵️


📣کانال اخبارمجامع وشرکت ها


انتهای خبر

0
0