آکادمی هلاکوئی
1400/10/06
09:30
تحلیل تکنیکال کاردانو؛ دوشنبه ۶ دی

رمزارز کاردانو(ADA) در نمودار ۱۲ ساعته خود ،…

رمزارز کاردانو(ADA) در نمودار ۱۲ ساعته خود ، یک الگوی فنجان و دسته شکل داده است که حاکی از صعود ۲۰ درصدی آن از خط گردن الگو به سمت تارگت ۱.۷۸ دلاری است.


قیمت کاردانو در راستای حفظ چشم انداز صعودی ناشی از الگوی تکنیکال حاکم ، باید از خط گردن الگو در ۱.۴۸ دلار عبور کند و در بالای آن تثبیت شود. بدین ترتیب ، این الگوی تکنیکال معتبر خواهد شد.


سطح اصلاحی ۵۰٪ در ۱.۴۷ دلار ، مقاومت بعدی ADA است. با عبور موفق ADA از خط گردن ۱.۴۸ دلاری ، این آلت کوین با سطح اصلاحی ۶۱.۸ درصد فیبوناچی در ۱.۵۴ دلار و سپس ،میانگین متحرک ۱۰۰ دوازده ساعته (SMA) در ۱.۵۹ دلار ،مواجه خواهد شد.


سطح اصلاحی ۷۸.۶٪ فیبوناچی در ۱.۶۳ دلار ،مقاومت بعدی ADA است. در صورت تداوم فشار خرید ، قیمت کاردانو می تواند به تارگت ۱.۷۸ دلاری برسد.


در شرایط بسیار صعودی ، کاردانو در مسیر رشد به سمت SMA ۲۰۰ دوازده ساعته در ۱.۸۷ دلار قرار خواهد گرفت. سطح ۱.۸۷ دلاری همچنین ، خط مقاومت ارائه شده از سوی شاخص (MRI) است.


ADAUSDT 2021 12 27 12 53 19 637761787407337881 300x172 - تحلیل تکنیکال کاردانو؛ دوشنبه 6 دی

نمودار ۱۲ ساعته جفت ارز ADA/USDT


از سوی دیگر ، در صورت جهش سفارشات فروش ، قیمت کاردانو به سمت نخستین سطح حمایتی خود یعنی سطح اصلاحی ۳۸.۲٪ فیبوناچی در ۱.۴۰ دلار و سپس به سمت SMA ۵۰ دوازده ساعته در ۱.۳۵ دلار حرکت خواهد کرد.


SMA ۲۱ دوازده ساعته در ۱.۳۳ دلار ، سطح حمایت بعدی ADA خواهد بود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0