آکادمی هلاکوئی
1400/05/26
22:30
تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ سه شنبه ۲۶ مرداد

رمزارز استلار(XLM) در طی روند صعودی بازار ارز…

رمزارز استلار(XLM) در طی روند صعودی بازار ارز دیجیتال ،عملکرد چشم گیری را به نمایش گذاشت ، اما ، با دو مقاومتی که از سوی قیمت ۰.۴۱ دلاری ایجاد شده بود، متوقف شد و این مقاومت ها ازافزایش بیشتر قیمت مقابله کردند. در ۱۶ آگوست(۲۵ مرداد) ، XLM به سطح۰.۴۱ دلاری رسید و دیگر نتوانست بالاتر از آن حفظ شود. به این ترتیب ، XLM یک الگوی سقف دوقلو ایجاد کرد که از ۵ ژوئن(۱۵ خرداد) نشات می گیرد. دقیقا زیر این مقاومت ، XLM با اندیکاتور میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (SMA) در ۰.۴۰ دلار روبه رو است. خریداران سه بار سعی کردند تا قیمت را از این سطح بالاتر ببرند اما هر بار با شکست مواجه شدند.


به نظر می رسد فروشندگان به دنبال تصاحب خریداران در این سقف قیمتی مذکور هستند و این منجر به کاهش بیشتر قیمت شده است. خریداران به دنبال فرصت های کوتاه مدت خواهند بود تا پوزیشن های لانگ خود را باز کنند و این امر منجر به تضعیف پرایس اکشن صعودی می شود.


انتظار میرود قیمت XLM بیشتر افت کند و به سمت سطح حمایتی خود پیش ببرد که در این نزدیکی ها نیست. مرز ۰.۳۰ دلاری مورد توجه قرار گیرد زیرا این سطح به عنوان یک سطح مهم از نظر روانی است. سپس ، سطح حمایت ۲۰ ژوئن(۳۰ خرداد) دنبال می شود که ۵ بار از نظر اهمیت و دوام امتحان شده است. سومین دلیل مهم بودن این حمایت ، خط روند صعودی سبز است که قبلا دوبار به این حمایت واکنش نشان داده است.


XLMUSD 2021 08 17 09 48 21 637647901319194659 300x175 - تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ سه شنبه 26 مرداد

نمودار روزانه جفت ارز XLM/USD انتظار می رود در روزهای آینده XLM کاهش یابد و خریدارانی را که در زمان مناسبی به این روند صعودی وارد نشده اند ، را خارج کند. همانطور که شرح داده شد، حمایت ۰.۳۰ دلاری بسیار مهم است. اما در صورت کاهش بیشتر قیمت ، انتظار میرود قیمت به سمت میانگین متحرک ساده ۵۵۵ روزانه پیش ببرد تا بیشتر حمایت شود.به همین دلیل با افت قیمت به سطح ۰.۲۸ دلاری ، حمایت قابل اطمینان تری را کسب کند.


با این حال ، خریداران باید به دنبال روند صعودی جدید از بازار ارز دیجیتال باشند که XLM با پیروی آن ، می تواند به بالای ۰.۴۱ دلار افزایش یابد.اگر XLM بتواند بالاتر از این سطح بسته شود ، انتظار میرود که سودهای بعدی استلار به ۰.۴۵ دلار و ۰.۵۰ دلار برسد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0