آکادمی هلاکوئی
1400/06/14
20:40
تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ آیا ۰.۳۳ دلار تارگت بعدی است⁉️ (یک شنبه، ۱۴ شهریور)

دوج کوین (DOGE) در چند هفته گذشته بسیار…

دوج کوین (DOGE) در چند هفته گذشته بسیار کند عمل کرده است زیرا به نظر می رسد توانایی تثبیت در بالای سطح ۰.۳۰ دلاری را ندارد. بسیاری از ۲۰ رمزارز برتر بازار در ماه گذشته از DOGE بهتر عمل کرده اند زیرا در مقایسه با سایر رمزارز ها که بالای ۱۰۰ درصد رشد کرده اند ، دوج کوین تنها ۵۰ درصد افزایش یافته است. بدین ترتیب دوج کوین از بازار عقب افتاده است و برای اغاز روند صعودی احتیاج به صبر داریم. مطمئنا این میم کوین طی ۴ ماه گذشته به بن بست رسیده است ، اما در هر زمان ممکن است مجددا DOGE جهش یابد و به پرواز درآید.


دوج کوین ، از زمان صعود خود به سقف ۰.۳۴ دلاری در ۱۶ آگوست(۲۵ مرداد)، در بالای ناحیه حمایتی ۰.۲۶- ۰.۲۹ دلار در حال نوسان است. درست بیش از یک هفته پیش ، قیمت DOGE یک کنج نزولی تشکیل داده بود و موفق به خروج ازمقاومت آن شده بود. درحال حاضر ، پس از خروج این الگو، پرایس اکشن DOGE یک کانال نزولی جدید تشکیل داده است. (با رنگ آبی روشن قابل ملاحظه است). برای آغاز روند صعودی ، دوج کوین باید دربالای مرز۰.۳۰ دلاری تثبیت شود و گاوها باید قیمت را به سمت ناحیه اصلی مقاومتی در ۰.۳۰۶ دلار پیش ببرند.


3DYiSLyl 300x164 - تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ آیا 0.33 دلار تارگت بعدی است⁉️ (یک شنبه، ۱۴ شهریور)

نمودار ۴ ساعته جفت ارز DOGE/USDT با فرض بر اینکه DOGE بتواند در بالای مرز ۰.۳۰ دلاربه طور قاطع تثبیت شود ،گاوها با محدوده اصلی مقاومتی در ۰.۳۲ الی ۰.۳۳۸ دلار مواجه خواهند بود. اگر دوج کوین موفق به عبور از این ناحیه مقاومتی شود ، می توانیم شاهد صعود قیمت به بالای ۰.۳۶ دلارباشیم. درصورتی خرس ها به بازار مسلط شوند و قیمت DOGE به زیر مرز ۰.۳۰ دلاری کاهش یابد ، انتظار میرود قیمت به ناحیه حمایتی اصلی خود در ۰.۲۷ دلارعقب نشینی کند. در کنار ناحیه ، اندیکاتور میانگین متحرک ۲۰۰ (MA) قرار دارد. این سطح بیش از یک ماه است که از روند نزولی قیمت جلوگیری کرده است. با افت قیمت به زیر این حمایت می توانیم از تسلط خرس ها بر روند بازار اطمینان حاصل کنیم.


با نگاهی به شاخص RSI Stochastic ، می بینیم که از ناحیه فروش اشباع به سرعت بازایابی شده است. اگر این شاخص بتواند از مرز ۵۰ بگذرد ، به احتمال زیاد DOGE در بالای ۰.۳۰ حفظ خواهد شد.


اندیکاتور MACD چند روزی است که در محدوده ی ثابتی در حال رنج زنی است و انتظار میرود یک حرکت بزرگ داشته باشد.



اسپات ریت: ۰.۳۰ دلار


روند: رنج


نوسان: متوسط


حمایت: ۰.۲۸۸ دلار


مقاومت: ۰.۳۰۶ دلار




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: investing


انتهای خبر

0
0