رمزارز نیوز
1402/02/31
20:00
۳ میم کوینی که شانس پیشی گرفتن از دوج کوین و شیبا را دارند!

شرایط اخیر بازار برای علاقه‌مندان به میم کوین‌ها، بسیار چالش‌برانگیز بوده است؛ چون میم کوین‌های بزرگی همچون… مطالعه مطلب ...

شرایط اخیر بازار برای علاقه‌مندان به میم کوین‌ها، بسیار چالش‌برانگیز بوده است؛ چون میم کوین‌های بزرگی همچون دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) مدتی است که گرفتار جزر و مد نزولی شده‌اند. با این حال و در میان این رکود، ۳ میم کوین جدید ظاهر شده‌اند که آماده استفاده از فرصت ارائه‌شده توسط عملکرد متزلزل دوج کوین و شیبا هستند.


در این مطلب رمزارز نیوز، به معرفی ۳ میم کوین جدیدی می‌پردازیم که با عملکرد چشمگیر اخیر خود، نشانه‌های امیدوارکننده‌ای را از حفظ این مسیر صعودی در هفته‌های آینده نشان می‌دهند و توانسته‌اند حمایت معامله‌گران زیادی را به دست آورند.


با این حال، توجه به این نکته مهم است که حتی این ستاره‌های در حال ظهور نیز از روند نزولی در امان نیستند؛ چون همان‌طور که می‌دانید، میم کوین محبوب این روزهای بازار یعنی پپه قورباغه (PEPE) نیز افت قابل‌توجهی را نسبت به رکوردهای اخیر خود تجربه کرده است.


کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.

۱- Copium با نماد اختصاری COPIUM

یکی از میم کوین‌های در حال ظهور که اخیرا رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده، Copium است. طبق گزارش‌ها، قیمت این میم کوین روز گذشته و پس از لیست شدن در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، بیش از ۸۰۰ درصد افزایش یافت.


پروژه Copium خود را به عنوان «جنبشی که توسط شوخ طبعی، همراهی و تجربه مشترک، در چشم‌انداز غیرقابل پیش‌بینی دنیای کریپتو، هدایت می‌شود» توصیف می‌کند.


جامعه پروژه که «Copium Club» نام دارد، متشکل از اینفلوئنسرهای معروف رمزارزی است و طبیعتا، این واقعیت که نام‌های مطرح این صنعت روی COPIUM سرمایه‌گذاری کرده‌اند، توجه معامله‌گران خرد در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. این موضوع منجر به رشد عظیمی در شبکه‌های اجتماعی Copium شده است، به طوری که حساب توییتر آن اکنون بیش از ۱۶,۶۰۰ دنبال‌کننده دارد.


در این میان، داده‌های پلتفرم DEXTools.io هم نشان می‌دهند که نهنگ‌های رمزارزی بسیاری در روز گذشته این توکن را جمع‌آوری کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، یک فرد ثروتمند به تنهایی بیش از ۲۰۰ هزار دلار COPIUM خریداری کرده است.


۲- AiDoge با نماد اختصاری AI

میم کوین دیگری که توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده، AiDoge است. برخلاف Copium، پروژه AiDoge هنوز در مرحله پیش فروش خود قرار دارد، ولی این امر مانع از جلب توجه عظیم این پروژه در سراسر جامعه رمزارزها نشده است.


طبق گزارش‌ها، پیش‌فروش AiDoge از اواخر آوریل آغاز شد و تاکنون بیش از ۹٫۷ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. اگر این حرکت ادامه یابد، احتمال اینکه مرحله پیش‌فروش AiDoge به زودی به سقف ۱۴٫۹ میلیون دلاری خود برسد، بسیار زیاد است.


دلیل اصلی موفقیت اولیه AiDoge، ویژگی «مولد میم» این پروژه است. همانطور که از نام آن پیداست، این تولید‌کننده میم به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، به راحتی و در چند ثانیه، میم‌هایی با ارزش وایرال شدن ایجاد کنند. کاربران می‌توانند این میم‌ها را سفارشی کرده و سپس، در رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و ردیت آپلود کنند.


ترکیب موفقیت AiDoge در مرحله پیش‌فروش و ویژگی‌های نوآورانه آن، توجه فعالان زیادی در بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.


۳- Love Hate Inu با نماد اختصاری LHINU

آخرین و نه کم‌اهمیت‌ترین میم کوین موجود در این لیست، Love Hate Inu است که توانسته حمایت معامله‌گران زیادی را به دست آورد. این میم کوین که دارای قابلیت vote-to-earn (رای‌دهی برای کسب درآمد) است، اخیرا مرحله پیش‌فروش خود را به پایان رسانده که در آن، ۱۰٫۲ میلیون دلار سرمایه جذب کرد.


از زمان پایان پیش‌فروش، Love Hate Inu در دو صرافی رمزارزی پیشرو OKX و Huobi هم لیست شده است. بر اساس داده‌های وبسایت CoinGecko، صرافی‌های OKX و Huobi به ترتیب سومین و پنجمین صرافی بزرگ در سطح جهان هستند که مجموعا بیش از ۲۰٫۸ میلیون بازدیدکننده ماهانه دارند.


این واقعیت که توکن LHINU در این دو پلتفرم لیست شده، توجه زیادی را از سوی معامله‌گران خرد به خود جلب کرده و باعث افزایش بیش از ۳ هزار درصدی قیمت آن شده است.


انتهای خبر

0
0