اقتصاد آنلاین
1400/06/23
10:06
سنگین ترین صف های خرید و فروش امروز در بورس(۲۳شهریور) / صفوف خرید سنگین تر شد

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هزار و ۵۲۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام آریان کیمیا تک، ۵۷۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه، جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۷۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۵۲۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کیمیاتک»، «فجهان» و «کالا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام آریان کیمیا تک، ۵۷۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وشمال»، «ثقزوی» و «ددماح» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۵۱۰میلیارد تومان (۸۷درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۶۴میلیارد تومان (۷۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۵نماد و حجم صف‌های فروش در چهار نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کیمیاتک به ۱۳.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۶۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۳۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با فشار فروش ۴۸میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۸۰درصد از هزار و ۹۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۵۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۲۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۴۵۰میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


1
2
انتهای خبر

0
0