آکادمی هلاکوئی
1401/05/12
00:40
کاربران کریپتو در نیمه اول سال ۲۰۲۲ مبلغ ۲.۷ میلیارد دلار برای مینتNFT هزینه کردند

بر اساس تحقیقات بازار جدید منتشر شده توسط…

بر اساس تحقیقات بازار جدید منتشر شده توسط شرکت داده‌های بلاک چین نانسن(Nansen)، کاربران کریپتو ۹۶۳۲۲۷ اتر (ETH) به ارزش ۲.۷ میلیارد دلار برای مینت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در بلاک چین اتریوم در نیمه اول سال ۲۰۲۲ در OpenSea.io صرف کردند.


نانسن گفت که در این مدت ۱.۰۸۸ میلیون آدرس کیف پول منحصر به فرد در اتریوم مینت انجام دادند. در مقایسه، حدود ۱۰۷ میلیون دلار NFT در زنجیره BNB و ۷۷ میلیون دلار برای آوالانچ ساخته شد. در مجموع ۲۶۳۸۰۰ آدرس کیف پول منحصر به فرد در مینت NFT در دو بلاک چین دخیل بودند.


111111 1 269x300 - کاربران کریپتو در نیمه اول سال 2022 مبلغ 2.7 میلیارد دلار برای مینتNFT هزینه کردند

شصت و نه مجموعه NFT تنها در ۲۲ می(۱ خرداد) راه اندازی شد، که در نتیجه حجم مینت روزانه از ۱۲۰۰۰۰ اتر فراتر رفت. تعداد کل مجموعه‌های NFT که در نیمه اول سال بر روی اتریوم ساخته و فروخته شده است، ۲۸۹۸۶ بوده است. بیش از دو سوم پروژه های NFT کمتر از ۵ اتر جمع آوری کردند، اگرچه ۱۴۰ مجموعه بیش از ۱۰۰۰ اتر جمع آوری کردند. در مجموع، پنج مجموعه برتر NFT در اتریوم ۸.۴ درصد از کل مینت را به خود اختصاص دادند که عبارتند از Pixelmon-Generation ۱، Moonbirds، VeeFriends Series ۲، Genesis Box و World of Women Galaxy.


حدود نیمی از مبلغ جمع‌آوری‌شده در پروژه‌های NFT باقی ماند، در حالی که نیمی دیگر به کیف‌پول‌های غیر سازمانی منتقل شد. با این حال، نانسن فقط می‌توانست انتقال‌های مستقیم از آدرس‌های پروژه‌های NFT به آدرس‌های تراکنش را ردیابی کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0