آکادمی هلاکوئی
1401/01/25
13:00
اپلیکیشن پیام‌رسان اجتماعی لاین ، بازارگاه NFT خود را راه اندازی می کند

بزرگترین نرم‌افزار کاربردی پیام‌رسان در ژاپن ،لاین، (Line)…

بزرگترین نرم‌افزار کاربردی پیام‌رسان در ژاپن ،لاین، (Line) ، به صورت رسمی بازارگاه توکن های غیر مثلی (NFT) خود را با نام LINE NFT راه اندازی کرده است.


شرکت LVC ، واحد رمزارزی و بلاک چین لاین با همکاری ، Yoshimoto Kogyo، یک شرکت خوشه‌ای بزرگ سرگرمی در ژاپن ، تقریبا ۴۰۰۰۰ NFT مختلف را به ۹۰ میلیون کاربر خود ارائه می دهد.


اولین مجموعه NFT که به زودی منتشر می شود ، شامل ویدیوهایی از تئاتر انحصاری شرکت Yoshimoto و همچنین شخصیت های انیمیشن های معروف Patlabor the Mobile Police خواهد بود. در ماه آینده ، مجموعه های بعدی نیز ارائه خواهند شد.


کاربران ، NFT های خریداری شده خود را در کیف پول LINE BitMa ذخیره خواهند کرد. این کیف پول ، محصولی است که با همکاری صرافی بیت مکس ارائه می شود.


این اپلیکیشن اجتماعی قابلیت‌های NFT را به فهرست ویژگی‌های دردسترس رمزارزی خود اضافه کرد. پیش از این ، لاین از قابلیتی رونمایی کرد که به کاربران این امکان را فراهم می کند که محصولات را با توکن LINK (LNK) پرداخت کنند.


لاین پس از راه‌اندازی صرافی رمزارزی خود در سال ۲۰۱۸، یکی از اولین شرکت‌های فناوری بزرگ در ژاپن است که فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین را می پذیرد و از آن استقاده می کند.


در اوایل سال جاری، شرکت بزرگ خدمات اینترنتی راکوتن (Rakuten) در ژاپن ، پلتفرم معاملات NFT خود را با نام Rakuten NFT راه اندازی کرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0