آکادمی هلاکوئی
1400/05/19
14:59
نگاهی کلی به وضعیت امروز رمزارزها (۱۹ مرداد)

بیت کوین به ۴۷ هزار دلار نزدیک می…

بیت کوین به ۴۷ هزار دلار نزدیک می شود


به دنبال انتشار اخبار مربوط به ایالات متحده و ادامه تلاش های این کشور برای وضع مالیات بر دارایی های دیجیتال، قیمت بیت کوین طی چند روز گذشته مسیری صعودی را طی کرده است.


روزهای آخر هفته شاهد بودیم که قیمت این ارز دیجیتال از حدود ۳۸ هزار دلار به بالای ۴۴ هزار دلار رسید ولی با اصلاح جزئی در روز دوشنبه و در پی انتشار اخبار آراء گرفته شده در کنگره آمریکا قیمت به زیر ۴۳ هزار دلار اصلاح شد.


البته این دارایی پس از این اصلاح قیمت دوباره به رونده افزایشی خود بازگشت و این بار تراز ۴۶۵۰۰ دلار را تاچ کرد. بعد از پشت سر گذاشتن نوساناتی اندک قیمت از مرز ۴۶۷۰۰ دلار گذشت.


در حال حاضر این ارز اندکی اصلاح شده و حدود ۴۶ هزار دلار قیمت دارد. دامیننس بیت کوین بدون تغییری چشمگیر همچنان بالای ۴۶ درصد می باشد. ارزش بازار آن نیز اکنون بالاتر از ۸۵۰ میلیارد دلار است.


آلت کوین ها یک پارچه سبز پوش هستند


کوین های جایگزین دیروز چندین بار روند اصلاحی قابل‌توجهی را پشت سر گذاشتند ولی از آن زمان به بعد روندی معکوس را در پیش گرفته اند. در مقیاس ۲۴ ساعت، اتریوم با عملکردی قابل قبول، از حدود ۲۹۰۰ دلار به بالای ۳۱۵۰ دلار رسیده است.


بایننس کوین نیز با حدود ۴ درصد افزایش، تقریبا سطوح قبلی خود را باز یافته است و اکنون با قیمت ۳۵۵ دلار ترید میشود. کاردانو هم با همین میزان رشد اکنون حدود ۱.۵ دلار قیمت دارد. سایر ارزهای رمزپایه بزرگ بازار مانند ریپل، دوج‌کوین، پولکادات، بیت کوین کش، سولانا و چین لینک نیز شاهد میزان مشابهی رشد بوده اند.


در این بین، یونی سوآپ و لایت کوین با ۱۰ درصد رشد بهترین عملکرد را از خود نشان داده‌اند در نتیجه این حرکت،UNI به حدود ۳۰ دلار و LTC به ۱۶۵ دلار نزدیک شده اند.


گذشته از موارد فوق باید یادآور شویم که راون کوین با جهش چشمگیر ۴۰ درصدی برنده امروز بازار می باشد. اکنون، RVN از مرز ۰.۱۳ دلار گذشته است.


در نهایت سرمایه تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری با حدود ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش از دیروز، به حدود یک میلیارد و ۸۶۶ رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0