بورس پرس
1401/10/07
08:35
خروج موقت ۱۸ نماد، تمدید تعلیق دو سهم و رفع گره از دو سهم مثبت

نماد بانک صادرات و ۱۷ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر بسته، تعلیق دو سهم تمدید و سهام دو شرکت مثبت هم مشمول رفع گره معاملاتی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در آخرین روز کاری هفته، نماد شرکت های پتروشیمی پارس، بانک صادرات، آسیا تک، پگاه آذربایجان‌غربی، تامین سرمایه بانک ملت، سایپا آذین، داروسازی عبیدی، سرمایه گذاری گروه سپهر صادرات، نفت پاسارگاد و اعتباری ملل به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های گلتاش و دوده صنعتی پارس برای یک روز و مواد ویژه لیا، بازرگانی آینده سازان بهشت پارس، کرمان خودرو، کیسون و شیشه قزوین هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


در این میان تعلیق دو شرکت فرابورسی آبگینه و سرمایه گذاری لقمان که از ۱۹ و ۲۹ آذر با توقف نماد مواجه شده اند تا ۱۹ دی ادامه دارد.


سهام دو شرکت فرابورسی پتروشیمی گلستان و مهندسی فیروزا که در روزهای قبل با روند مثبت همراه بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی است.


ابطال بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی که در روزهای قبل به حداقل ممکن رسیده بود، محدود به فرابورس و نمادهای "فنفت، خفولا، خودکفا، فن آوا، چنوپا، نبروج و شتهران" شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0