رمزارز نیوز
1401/07/02
14:00
برنامه جدید وزارت دفاع آمریکا برای امنیت ارزهای دیجیتال!

بر اساس گزارش روز جمعه واشنگتن پست، پنتاگون، مقر وزارت دفاع ایالات متحده، برنامه جدیدی را به منظور بررسی… مطالعه مطلب ...

بر اساس گزارش روز جمعه واشنگتن پست، پنتاگون، مقر وزارت دفاع ایالات متحده، برنامه جدیدی را به منظور بررسی ارزهای دیجیتال مختلف و تعیین نوع تهدیداتی که می‌توانند برای امنیت ملی ایجاد کنند، راه‌اندازی کرده است.


طبق گزارش‌ها، آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (DARPA) که به فناوری‌های متحول‌کننده جهان مانند اینترنت، ماهواره‌های هواشناسی، جی‌پی‌اس، پهپادها و رابط‌های صوتی دست یافته است، بر نقشه‌برداری از بازار گسترده ارزهای دیجیتال متمرکز خواهد بود. این آژانس، شرکت تجزیه و تحلیل داده در زمینه دارایی‌های دیجیتال یعنی Inca Digital را برای کار بر روی پروژه فوق‌الذکر که انتظار می‌رود حدود یک سال به طول انجامد، استخدام کرده است.


به گفته آدام زارازینسکی، مدیرعامل Inca Digital، شرکت او به دولت کمک می‌کند تا درک بهتری از نحوه عملکرد بلاکچین‌ها به دست آورد. این همکاری همچنین به منظور تسهیل کسب اطلاعات در مورد کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال و فعالیت‌های کلاهبردارانه انجام خواهد شد. هدف از این پروژه، تضعیف تلاش‌های رژیم‌های سرکش و جنایتکارانی است که برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی به دارایی‌های دیجیتال متکی هستند.


همانطور که قبلا هم گزارش شد، Tornado Cash، میکسر ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد، در اوایل آگوست توسط وزارت خزانه‌داری ایالات متحده تحریم شد. این سیستم توسط هکرهای کره شمالی به منظور پولشویی وجوه به سرقت رفته از چندین پروژه رمزارزی برجسته در اوایل سال جاری استفاده شده بود. در اوایل ماه جاری اما دولت ایالات متحده موفق شد بخشی از وجوه دزدیده شده از بازی Axie Infinity توسط Lazarus Group را بازیابی کند.


انتهای خبر

0
0