آکادمی هلاکوئی
1401/02/23
11:20
آرورا صندوق ۹۰ میلیون دلاری را برای تامین مالی برنامه های دیفای در پروتکل Near راه اندازی کرد

آرورا(Aurora)، یک ماشین مجازی اتریوم (EVM)، که برای…

آرورا(Aurora)، یک ماشین مجازی اتریوم (EVM)، که برای مقیاس‌بندی برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) ساخته شده بر اساس پروتکل Near طراحی شده است، یک صندوق توکن به ارزش ۹۰ میلیون دلار راه‌اندازی کرده است.


این صندوق امروز با مشارکت آزمایشگاه های Proximity راه اندازی شد و بر روی تامین مالی برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) در پروتکل Near متمرکز خواهد بود.


پروتکلNear یک پلت فرم DApp است که بر قابلیت استفاده در بین توسعه دهندگان و کاربران تمرکز دارد. Near Protocol به عنوان یک رقیب لایه ۱ در حال ظهور برای اتریوم، همچنین قابلیت قرارداد هوشمند را دارد و مکانیزم اجماع اثبات سهام را اجرا می کند.


بودجه توسط آزمایشگاه Aurora تامین شد که ۲۵ میلیون توکن AURORA، که در حال حاضر تقریبا ۹۰ میلیون دلار ارزش دارد،از خزانه DAO خود به آزمایشگاه‌های مربوطه اختصاص داد.


در نتیجه مدل تامین مالی، آزمایشگاه های Proximity اکنون مسئولیت مدیریت وجوه و ارائه کمک های مالی به توسعه دهندگانی که قصد دارند دپ های دیفای را در Aurora بسازند، خواهد بود.


تیم آزمایشگاه Aurora بر این باور است که ساختار بودجه مبتنی بر توکن نیز باعث افزایش فعالیت در سراسر شبکه خواهد شد.


موسس آزمایشگاه Aurora، دکتر الکس شوچنکو(Dr. Alex Shevchenko) اظهار داشت که راه اندازی صندوق توکن جدید به توسعه برنامه های اتریوم در پروتکل Near برای توسعه دهندگان جذاب تر کمک می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0