بورس۳۶۵
1400/08/24
20:37
دوستان گلایه میکنند که چرا مطالب کمتری قرار می دهید واقعا این بازار حرفی برای گفتن ندارد که مطلب قرار دهیم بالاخر سرمایه گذار بر اساس یک اصل و روش...

دوستان گلایه میکنند که چرا مطالب کمتری قرار می دهید واقعا این بازار حرفی برای گفتن ندارد که مطلب قرار دهیم



بالاخر سرمایه گذار بر اساس یک اصل و روشی باید خرید و فروش کند یکی بر اساس تکنیکال یکی بر اساس وضعیت بنیادی یکی براساس جریان نقدینگی و یکی با تجربه بیشتر با بررسی همه ی موارد خرید و فروش میکند اما در آخر حاصل آن زیان و نابودی سرمایه است ..اینطور که نمی شود هم سهمی که در کف قیمتی و زیر ارزش ذاتی است ریزش کند و هم سهمی که حباب دارد ..



در این شرایط چه حرفی برای گفتن باقی می ماند وقتی که با آگاهی خرید و فروش میکنی و مجدد زیان میکنی .در هیچ جای دنیا چنین رفتاری با سرمایه گذاران نمی کنند ..



در این دو ساله اخیر این میزان فساد گسترده را در بازار بورس شاهد بودیم از نماینده مجلس تا بالاترین مقام راجب فساد شرکت ها و مدیران و یقه سفید ها صحبت کردند چرا تخلف حتی یک نفر یا یک شرکت رسانه نشده است تا سهام داران ببینند که دولت واقعا هدفش برخورد با متخلفین است..


هر روز میبینیم که متخلفین در حال جولان در بازار سرمایه هستند و سهام دار خرد در حال تماشایی نابودی سرمایه.. و فقط حمایت ها کلامی است و در عمل اتفاقی نمی افتد . با این شرایط چه تحلیلی قرار دهیم چه صحبتی کنیم..



ما برای خرید یک سهم باور کنید وضعیت بنیادی وضعیت تکنیکالی جریان نقدینگی و تمام موارد را بررسی میکنیم اما در آخر بازهم سهم خریداری شده بازدهی منفی دارد خیلی از شما ها مارا میشناسید می دانید که کم تجربه نیستیم وقتی که ما با بررسی این موارد بازهم بازدهی منفی داریم چه برسد به کسی که تجربه ای از این بازار ندارد. هزاران بار گفتیم ما بازار مثبت شارپ نمی خواهیم ما بازار متعادل و منطقی می پسندم لازم نیست که برای حمایت از بازار کاری کند صندوق تثبیت بازار این موارد تا زمانی که حقوقی های متخلف و یقه سفید ها در بازار هستند دردی را دوا نمی کند..بجای اینکه از بازار این چنین حمایت کنید بازار را به حال خودش رها کنید و فقط و فقط پای متخلفینی که قطعا می دانید چه کسانی هستند از این بازار قطع کنید و بازار را رها کنید

انتهای خبر

0
0