آکادمی هلاکوئی
1400/10/18
20:10
ظرف یک ساعت اخیر ۶.۵ میلیارد SHIB توسط نهنگ های کریپتو خریداری شده است

داده های ارائه شده توسط اتر اسکن، ردیاب…

داده های ارائه شده توسط اتر اسکن، ردیاب بلاکچین اتریوم، نشان می دهد که در یک ساعت گذشته، دو نهنگ کریپتو بیش از ۶.۵ میلیارد توکن SHIB را خریداری کرده اند.


این دو تراکنش عظیم از کیف پول صرافی‌های بایننس و کوکوین انجام شد که حاوی ۴,۰۸۵,۰۸۸,۵۸۳ شیبا (از کیف پول بایننس ۱۶) و ۲,۵۳۳,۱۲۵,۰۴۵ شیبا از آدرس کوکوین ۳ بوده است.


موجودی کلی کیف پول دوم ۳۶۷,۰۵۲,۲۵۵,۵۲۵ شیبا را نشان می دهد، که تقریبا معادل ۱۰,۸۳۹,۰۵۳ دلار است.


همانطور که توسط U.Today در اوایل این هفته گزارش شد، نهنگ بزرگ اتریوم “Gimli”، که در لیست ۱۰۰۰ اتریوم برتر WhaleStats در رتبه ۹ قرار گرفته است، یک خرید به میزان ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن شیبا انجام داده است. این مقدار شیبا در روز خرید، ۴ ژانویه (۱۴ دی)، ۳۶۲۴۵۰۰ دلار بوده است.


در زمان نگارش این خبر، طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، توکن شیبا در رتبه ۱۳ و با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۹۴۵ دلار در حال معامله می باشد. که درحال حاضر ۶۶.۷ درصد پایین تر از اوج تاریخی خود یعنی قیمت ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار می باشد.


اسکات ملکر، تحلیلگر و معامله گر برجسته رمزارزها معتقد است که نباید از سطح ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار کمتر شود و باید این حمایت حفظ شود. در غیر این صورت، ملکر انتظار دارد که این رمزارز سقوط خیلی بیشتری داشته باشد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0