آکادمی هلاکوئی
1401/02/17
09:40
تراست بیت کوین و تراست اتریوم گری اسکیل در رابینهود لیست می شوند

بری سیلبرت (Barry Silbert) بنیانگذار گروه ارز دیجیتال…

بری سیلبرت (Barry Silbert) بنیانگذار گروه ارز دیجیتال (DCG) ، شرکت مادر بزرگترین مدیر دارایی رمزنگاری جهان یعنی کمپانی گری اسکیل، با به اشتراک گذاشتن پستی در توییتر اعلام کرد پلتفرم معاملاتی “رابینهود” دو صندوق سرمایه گذاری تراست بیت کوین گری اسکیل (GBTC) و تراست اتریوم گری اسکیل (ETHE) را به لیست دارایی های موجود برای معامله در پلتفرم خود اضافه کرده است.


شایان ذکر است که تراست بیت کوین گری اسکیل (GBTC) هنوز یکی از محبوب ترین صندوق های قابل معامله عمومی بیت کوین محسوب می شود که از زمان آغاز به کار خود تحت عنوان “تراست سرمایه گذاری بیت کوین” در سال ۲۰۱۳، رشدی مستمر را تجربه کرده است به طوری که اکنون در مجموع بیش از ۲۵ میلیارد دلار دارایی را مدیریت کرده و بیش از ۱۰۰ سرمایه گذار نهادی را به خود جذب کرده است.


تراست اتریوم گری اسکیل (ETHE) نیز به طور کامل در ETH سرمایه گذاری کرده و به سرمایه گذاران اجازه می دهد در قالب اوراق بهادار به ETH دسترسی پیدا کنند و در عین حال از مشکلات خرید مستقیم، ذخیره و محافظت از ETH دوربمانند.


ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت)، رابین هود (Robinhood) از اضافه شدن چهار دارایی رمزنگاری دیگر به پلتفرم خود خبر داد. این دارایی ها عبارتند از کامپوند، پالیگان، سولانا و شیبااینو. در همان ماه، عرضه کیف پول های رمزنگاری شده برای بیش از دو میلیون نفر در لیست انتظار خود را آغاز کرد و اخیرا استقرار آن برای همه مشتریان خود را به مرحله تکمیل رسانده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0