آکادمی هلاکوئی
1400/06/09
18:30
Wanchain با Moonbeam ادغام می شود تا اکوسیستم دیفای را در Kusama از طریق Moonriver تقویت کند

راه حل تعامل غیر متمرکز برترین بلاک چین…

راه حل تعامل غیر متمرکز برترین بلاک چین در جهان، وانچین (Wanchain)، و پلتفرم قرارداد هوشمند سازگار با اتریوم در Polkadot-Moonbeam، همکاری خود را در مونریور و وانچین اعلام کردند.


به طور دقیق، مون ریور زیرساخت های غیر متمرکز زنجیره ای وانچین در صنعت است. این یک شبکه تحت رهبری جامعه خود شبکه در کوساما (Kusama) است. انتظار می رود از ۲۶ آگوست (۴ شهریور) به طور کامل راه اندازی شده باشد.


ادغام این دو به منظور تقویت اکوسیستم دیفای در کوساما و توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه های غیر متمرکز زنجیره ای است. برای برجسته سازی، هر دو وانچین و مون بیم معتقدند که نسل بعدی نوآوری در بلاک چین با قابلیت همکاری متقابل زنجیره دارایی ها، داده ها و تماس های قراردادی هوشمند آغاز خواهد شد.


علاوه بر این، هر دو پروژه “کاملا متعهد به ایجاد آینده ای چند زنجیره ای با قابلیت همکاری” هستند. بر این اساس، لی نی، معاون توسعه تجارت و عملیات وانچین می گوید:


“مون بیم با ایجاد یک محیط کاملا سازگار با اتریوم در پولکادات به سرعت در حال تبدیل شدن به پیشرو در صنعت بینایی و اجرا است. آنها در حال حاضر اولین نمایش روی رمپ شبکه پولکادات هستند. با همکاری نزدیک با مون بیم، بهترین زیرساخت متقابل زنجیره ای وانچین، پولکادات و مون بیم را به دنیای بزرگتر دیفای زنجیره ای متصل می کند.”


علاوه بر این، پل های غیر متمرکز زنجیره ای وانچین، مونریور را به بیت کوین، اتریوم، وانچین، لایت کوین، بلاکچین بایننس و ریپل متصل می کنند. بنابراین، این بدان معناست که نشانه ها و دارایی های دیگر در همه این زنجیره های عمومی می توانند به مون ریور منتقل شوند. به طور مشابه، رمزارز مونریور MOVR، خود نیز دارای زنجیره متقابل با اتریوم، وانچین و بلاکچین بایننس است.


درک یو (Derek Yoo)، بنیانگذار مون بیم، اظهار داشت:


“فعالیت دیفای در بسیاری از بلاک چین های مختلف در حال رشد است، اما عدم ادغام بین این اکوسیستم های بلاک چین نقدشوندگی و کشش بسیاری از پروتکل ها را محدود می کند. وانچین گزینه های اتصال دو جهته را به اکوسیستم های متعدد بلاک چین از مون ریور ارائه می دهد. این اتصال مجموعه ای غنی از دارایی ها را در اختیار اکوسیستم دیفای رو به رشد در کوساما و در نهایت پولکادات قرار می دهد.”


با این حال، در حالی که سیستم های زنجیره ای متداول می شوند، این صنعت هنوز به مطالعات مشتاقانه و راه حل های جامع قابلیت همکاری نیاز دارد. بنابراین، برای رسیدن بلاک چین به پتانسیل کامل خود، مون بیم و وانچین با هم همکاری می کنند تا این امر ممکن شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coinquora.com



انتهای خبر

0
0