آکادمی هلاکوئی
1400/07/02
11:00
آیا الروند برای لمس دوباره ی قیمت ۳۰۰ دلار آماده است

Elrond (EGLD) طی چند هفته گذشته روند صعودی…

Elrond (EGLD) طی چند هفته گذشته روند صعودی داشته است. در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۳ شهریور)، به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۳۰۲.۱۴ دلار رسید. آیا این رمزارز به زودی دوباره به سطح ۳۰۰ دلار می رسد؟



Elrond TetherUS 1 768x433 1 300x169 - آیا الروند برای لمس دوباره ی قیمت 300 دلار آماده است

هدف پروتکل بلاکچین Elrond ارائه سرعت بسیار بالای معاملات از طریق sharding است. این پروژه خود را به عنوان یک اکوسیستم فناوری برای اینترنت جدید توصیف می کند که شامل fintech، منابع مالی غیر متمرکز (DeFi) و اینترنت اشیا می شود. علاوه بر این، طبق گزارشات، پلتفرم آن قادر است ۱۵,۰۰۰ تراکنش در هر ثانیه با تاخیر شش ثانیه ای و کارمزد تراکنش ۰.۰۰۱ دلار را انجام دهد.


همچنین، این بلاکچین دارای یک رمزارز بومی است که با نام eGold یا EGLD شناخته می شود. برای پرداخت هزینه های شبکه، سرمایه گذاری و پاداش اعتبارسنجان استفاده می شود.


اخیرا، همکاری های زیادی با شرکت های مطرح از جمله Copper، ارائه دهنده پیشرو دروازه های دیجیتال، داشته است. همچنین، KuCoin هفته گذشته EGLD را فهرست کرد. اگر الروند به روزرسانی های جالب تر، لیست و مشارکت خود را اعلام کند، بدون شک تا ۳۰۰ دلار افزایش می یابد.


در زمان نگارش این خبر، EGLD با ۱۷.۵۷ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۲۴۶.۲ دلار معامله می شود. اگر بتواند همانند هفته گذشته با افزایش ۳۷.۱۸ درصدی عمل کند، مطمئنا می تواند به سطح ۳۰۰ دلار برسد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora.com

انتهای خبر

0
0