رمزارز نیوز
1401/09/22
12:30
۵ توکن دیفای که می‌توانند شما را در سال ۲۰۲۳ پولدار کنند!

بیش از یک سال است که بازار ارزهای دیجیتال در یک روند نزولی ثابت بوده و قیمت تعداد زیادی از رمزارزها به میزان… مطالعه مطلب ...

بیش از یک سال است که بازار ارزهای دیجیتال در یک روند نزولی ثابت بوده و قیمت تعداد زیادی از رمزارزها به میزان قابل‌توجهی سقوط کرده است. در نتیجه، قیمت برخی از رمزارزهای بخش دیفای نیز به شدت کاهش یافته و فرصت مناسبی برای ورود و خرید سرمایه‌گذاران فراهم شده است. در ادامه، به بررسی ۵ توکنی می‌پردازیم که ممکن است در سال ۲۰۲۳ جهش عظیمی را تجربه کنند.


یونی سواپ

به گزارش سایت کوین گپ، در ادامه روند نزولی بازار، قیمت یونی سواپ (UNI) بیش از ۸۶ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد و این ارز دیجیتال پس از یک دوره تثبیت ۸ ماهه، اکنون در محدوده ۵٫۸ دلار معامله می‌شود.


۵ توکن دیفای که می‌توانند شما را در سال ۲۰۲۳ پولدار کنند!

اگر این تثبیت با یک روند صعودی به پایان برسد، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که قیمت این رمزارز تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳، به ۱۳٫۷ دلار افزایش یابد. در صورت پشت سر گذاشتن این مقاومت، یونی سواپ شاهد بهبود قابل‌توجهی خواهد بود که طی آن، قیمت این رمزارز تا دو سه‌ماهه بعدی ممکن است تا ۳۱٫۵ دلار صعود کند.


چین لینک

ارز دیجیتال چین لینک (LINK) در حال حاضر با قیمت ۶٫۵ دلار معامله می‌شود و شاهد افت ۸۷ درصدی از بالاترین قیمت تاریخی خود است. با این حال، این رمزارز طی هشت ماه گذشته در داخل یک الگوی مستطیلی معامله شده و بریک آوت از سطح ۹٫۶ دلار می‌تواند باعث بهبود قابل‌توجهی برای آن شود.


۵ توکن دیفای که می‌توانند شما را در سال ۲۰۲۳ پولدار کنند!

نمودار کندل یک ماهه قیمت چین لینک. اگر احساسات بازار در سال ۲۰۲۳ بهبود یابد، قیمت این توکن دیفای می‌تواند تا اواسط سال آینده از ۳۰ دلار فراتر رود.


آوه

قیمت آوه (AAVE) از بالاترین سطح تاریخی خود بیش از ۹۱ درصد کاهش یافته و در حال حاضر، در محدوده ۵۸٫۷ دلار معامله می‌شود. با این حال، یک نکته مثبت این است که خریداران از حمایت روانی ۵۰ دلاری دفاع کرده‌اند.


۵ توکن دیفای که می‌توانند شما را در سال ۲۰۲۳ پولدار کنند!

نمودار کندل یک ماهه قیمت آوه. اگر از این سطح حمایتی دوباره یک حرکت صعودی آغاز شود، بریک آوت از سطح ۱۱۵ دلار نشانه اولیه بهبود خواهد بود. عبور از سطح ذکرشده ممکن است قیمت چین لینک را تا اواسط سال ۲۰۲۳ به ۲۵۰ دلار برساند.


فانتوم

ارز دیجیتال فانتوم (FTM) نیز پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی خود، افت قابل‌توجه ۹۳ درصدی را تجربه کرده و در حال حاضر، در محدوده ۰٫۲ دلار معامله می‌شود.


۵ توکن دیفای که می‌توانند شما را در سال ۲۰۲۳ پولدار کنند!

نمودار کندل یک ماهه قیمت فانتوم. با این حال، این آلت ‌کوین یک حرکت جانبی کند را در بالای ۰٫۱۹۴ دلار نشان می‌دهد که نشان‌دهنده کاهش شتاب نزولی است. علاوه بر این، افزایش بالقوه از حمایت ذکرشده ممکن است قیمت را به سطح ۰٫۸ دلار برساند. عبور از این مانع می‌تواند یک رالی بهبود را آغاز کند که طی آن، قیمت فانتوم ممکن است تا اواخر سال ۲۰۲۳ به مرز ۱٫۷۵ دلار برسد.


کرو دائو

قیمت ارز دیجیتال کرو دائو (CRV) افت قابل‌توجه ۹۹ درصدی را از بالاترین سطح تاریخی خود تجربه کرده و اکنون در محدوده ۰٫۶ دلار معامله می‌شود. یک نکته مثبت این است که قیمت این رمزارز بالای سطح ۰٫۴ دلار باقی مانده است.


۵ توکن دیفای که می‌توانند شما را در سال ۲۰۲۳ پولدار کنند!

نمودار کندل یک ماهه قیمت کرو دائو. اگر این سطح حمایتی، کف قیمت CRV باشد، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳، قیمت این ارز دیجیتال به مرز ۱٫۵۷ دلار صعود کند. بریک آوت از این مقاومت نقطه عطف بزرگی خواهد بود؛ چراکه در نتیجه آن، قیمت کرو دائو می‌تواند تا ۳٫۵ دلار افزایش یابد.


انتهای خبر

0
0