اقتصاد آنلاین
1400/02/04
16:08
خرید اینترنتی لاستیک بارز از فروشگاه اینترنتی هایپرتایر

توجه به انتخاب و خرید لاستیک مناسب و باکیفیت باعث می‌شود تا شما ایمنی خود و سرنشینان را تضمین کنید. برای خرید لاستیک مناسب فاکتورهای زیادی همچون: کیفیت، مواد اولیه، سایز مناسب، برند، قیمت و ... را باید در نظر گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ شرکت لاستیک بارز یکی از برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولید و فروش لاستیک است که می‌تواند بهترین انتخاب برای خودرو باشد. این برند سال‌هاست که در این حوزه فعالیت می‌کند و امروزه به عنوان پرفروش ترین و بهترین لاستیک ایرانی در بین رقبای خود همچون ایران تایر، کویر تایر، یزد تایر، گلدستون و ... مطرح شده و از زمان آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده تا از تکنولوژی‌های روز دنیا و بهترین مواد اولیه برای تولید لاستیک با­کیفیت و مقرون به صرفه استفاده کند و به همین دلیل است که طی این سال‌ها مورد استقبال مصرف­کنندگان قرار گرفته است.


خرید لاستیک دولتی بارز

این شرکت محصولات خود از قبیل لاستیک سواری، شاسی بلند، وانتی، سنگین و نیمه سنگین، باری-اتوبوسی و ... را در سایزها و طرح‌های مختلف در اختیار نمایندگان مجاز خود در اقصی نقاط ایران قرار می­دهد. متقاضیان می توانند جهت خرید لاستیک بارز، با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز این شرکت و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز مانند کارت ملی مالک و ... در سراسر کشور تایر موردنظر خود را خریداری نمایند.


خرید آنلاین لاستیک بارز

متقاضیان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری ، خرید اینترنتی لاستیک بارز را با مراجعه به وب سایت این شرکت انجام دهند. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر یکی از نمایندگی‌های فروش محصولات این شرکت به صورت آنلاین است که علاوه بر فروش برند بارز، عرضه کننده انواع لاستیک ایرانی از جمله ایران تایر، کویر تایر، یزدتایر، گلدستون با قیمت دولتی و لاستیک خارجی در برندهای میشلن، تراینگل، نکسن، هانکوک، جی تی، جی تی رادیال و ... در سایزها و طرح گل‌های متنوع، با مناسب ترین قیمت به همراه ارائه خدمات نصب و بالانس به صورت سیار است.


بهترین گل لاستیک بارز کدام است ؟

خرید لاستیک مناسب از بین برندهای گوناگون موجود در بازار که بتواند پاسخگوی تمام نیازهای ما در هنگام رانندگی باشد، با کمی تحقیق به آسانی امکان پذیر خواهد بود. در بین برندهای ایرانی موجود ، بارز دارای متنوع ترین سایزها و مدل‌ها ، با عملکردهای متفاوت در هر جاده ای است که مناسب برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی است. از بین طرح گل های لاستیک بارز که شامل طرح گل‌های P۶۶۰ BRILLIANT ، P۶۴۰ ELPIDA ، P۶۲۴ PREMIUM GRIP ، P۶۰۱ ALERIA ، P۶۴۸ PREMIUM DRIVE ، P۶۸۸۵ OPTI RIDE ، S۶۳۰ SPORTECH و ... است، طرح گل P۶۶۰ یکی از پرفروش ترین مدل‌های بارز است . این طرح گل در سایزهای متنوع و پرمصرف تولید می‌شود و سایزهایی که مناسب برای لاستیک خودروهای پرفروش ایرانی مانند پراید در تیپ‌های گوناگون و با سایز استاندارد ۱۶۵/۶۵R۱۳ و سایز پهن تر آن ۱۷۵/۶۰R۱۳ ، انواع پژو ۲۰۶ در تیپ‌های مختلف با سایز استاندارد ۱۸۵/۶۵R۱۴ و لاستیک خودرو تیبا هاچ بک و صندوقدار با سایز استاندارد ۱۷۵/۷۰R۱۳ است.


لاستیک P۶۶۰ بارز علاوه بر نرمی دیواره‌ها با عدم انتقال نوسانات جاده باعث راحتی راننده و سرنشینان خودرو می‌شود . همچنین این لاستیک دارای مقاومت غلطشی بسیار پایین است که مصرف سوخت را کاهش داده و به محیط زیست نیز آسیب وارد نمی‌کند. این تایر دارای صدای کم و طول عمر بالا است که البته دوام تایر در اکثر مواقع به شرایط نگهداری و استفاده راننده بستگی دارد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت هایپرتایر برای خرید لاستیک بارز P۶۶۰ دولتی و یا طرح گل‌های دیگر در سایزهای متنوع اقدام کنند.


قیمت لاستیک دولتی بارز در مقایسه با برندهای دیگر

محصولات شرکت بارز با نرخ مصوب دولتی در اختیار نمایندگان فروش و مصرف کنندگان قرار می گیرد. از پرفروش ترین سایزها، قیمت لاستیک بارز پرایدی در سایز استاندارد ۱۶۵/۶۵R۱۳ با نرخ مصوب با قیمت حلقه ای ۴۰۷.۱۵۰ تومان و لاستیک کویرتایر در همین سایز با قیمت ۴۱۳.۹۵۰ تومان به فروش می رسد و همچنین لاستیک پژو ۲۰۶، سایز استاندارد ۱۸۵/۶۵R۱۴ برند بارز با نرخ مصوب به قیمت حلقه ای ۵۴۳.۳۰۰ تومان و لاستیک گلدستون در همین سایز با قیمت ۵۴۴.۲۰۰ تومان و لاستیک سمند با سایز استاندارد ۱۸۵/۶۵R۱۵ در برند ارز با قیمت ۵۷۵.۱۰۰ و در مقایسه برند گلدستون در همین سایز با قیمت ۵۷۶.۶۰۰ تومان در نمایندگی‌های این شرکت ها به فروش می رسد.


در پایان گفتنی است که برای خرید لاستیک دولتی می‌توانید از وب سایت هایپرتایر دیدن کنید.


انتهای خبر

0
0