سهامیاب - آموزش بورس
1400/07/12
08:39
#داروسازی 💊در گروه دارویی معاملات دوسویه دنبال می‌شود. به نظر شاخص این گروه درگیر یک الگوی اصلاحی است که با کاهش 40 درصدی اخیر، توانسته یک شاخه از...

#داروسازی



💊در گروه دارویی معاملات دوسویه دنبال می‌شود. به نظر شاخص این گروه درگیر یک الگوی اصلاحی است که با کاهش ۴۰ درصدی اخیر، توانسته یک شاخه از این الگو را تکمیل و به نقطه برگشتی معتبر برسد. پیش‌بینی می‌شود این نماگر بتواند در قدم اول تا محدوده ۱۳۰ هزار واحدی به رشد خود ادامه دهد.



💊در این گروه #ددام با قرار گرفتن روی حمایت ۱.۴۰۰ تومان واکنش خوبی نشان داده است. ددام چنانچه بتواند بالای سطح یاد شده تثبیت شود می‌تواند در گام بعدی تا محدوده ۱.۷۰۰ تومان رشد کند. پیش‌بینی می‌شود ددام با گزارشات خوب ماهانه بتواند تا پایان سال مالی به فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی دست یابد.



💊در طرف دیگر #دکوثر با واکنش به خط روند صعودی در قیمت ۴۴۰ تومان با تقاضا خوبی همراه شده است. این نماد با حد ضرر ۵ درصد می‌تواند برای بازدهی ۱۵ درصدی مورد بررسی قرار بگیرد.



💊و در آخر اشاره به #دفارا داشته باشیم. این سهم تقریبا ۶۱ درصد از رشد اخیر ار اصلاح کرده و در یک قدمی حمایت ۱.۶۵۰ تومانی قرار دارد. لذا خرید سهم در قیمت‌های کمتر از ۱.۷۰۰ تومانی برای بازدهی ۳۰ درصدی در میان‌مدت کم‌ریسک خواهد بود.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0