کانال عرضه اولیه
1401/03/05
08:31
♦️👈 در پاسخ به سوال کاربران در خصوص: از عرضه اولیه جدید چه خبر: 🔴🔵⚫️👈 بورس تهران: متناسب با شرایط بازار تصمیم خواهیم گرفت/ فرابورس ایران: احتمال ز...

♦️👈 در پاسخ به سوال کاربران در خصوص: از عرضه اولیه جدید چه خبر:



🔴🔵⚫️👈 بورس تهران: متناسب با شرایط بازار تصمیم خواهیم گرفت/ فرابورس ایران: احتمال زیاد #کایزد عرضه اولیه خواهد شد



🔷👈 به گزارش با توجه به استقبال مجدد مردم از عرضه های اولیه و در پاسخ به سوال آنان که آیا هفته پیش رو از عرضه های اولیه در دو شرکت بورس تهران و فرابورس ایران خبری خواهد بود یا خیر؛ این پرسش شما عزیزان را؛ با یکی از مسئولان شرکت مطرح کردیم که در پاسخ فرمودند:



🔷👈 شرکت بورس تهران در هفته آینده متناسب با وضعیت بازار در خصوص عرضه اولیه تصمیم گیری خواهد کرد و فعلا هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.



🔷👈 فرابورس ایران در پاسخ به ما گفت: احتمال عرضه اولیه در هفته آینده زیاد است ولی شرکتی که در نظر گرفته شد شرکتی بسیار کوچک است.



🔷👈 از ایشان نام شرکت را پرسیدیم که اعلام کردند: به احتمال خیلی زیاد؛ شرکت #فرانسوز یزد با نماد #کایزد عرضه اولیه خواهد شد که شرکتی با ۳۴۳ میلیون سهم با سرمایه ای معادل ۳۴۳ میلیارد ریال می باشد.



🔷👈 در ادامه پرسیدیم با توجه به کوچکی این سهم؛ آیا این سهم به عموم واگذار خواهد شد یا به صندوقها؛ که در پاسخ فرمودند: هنوز در این خصوص تصمیم گیری نهایی نشده است.



🔷👈 با تشکر از دو مسئول گرانقدر؛ امیدواریم که مسئولان محترم؛ سهام شرکت هایی را وارد بازار سرمایه نمایند که هم سود سازی خوبی داشته باشند و هم با قیمت جذابی وارد بازار؛ و به جای صندوق ها به عموم مردم واگذار نمایند.



👈

انتهای خبر

0
0