همفکران
1401/03/17
16:34
#مجمع #فرابورس 📌 ادامه گزارش همفکران از مجموعه سازنده شرکت فرابورس ایران ✅طبق سند راهبردی شرکت فرابورس ایران ماموریت این مجموعه ایفای نقش برجست...

#مجمع


#فرابورس



📌 ادامه گزارش همفکران از مجموعه سازنده شرکت فرابورس ایران



✅طبق سند راهبردی شرکت فرابورس ایران ماموریت این مجموعه ایفای نقش برجسته در بازار سرمایه کشور با فراهم ساختن ساز و کار نوین تجهیز سرمایه و توسعه ابزارها و نهادهای مالی نوآورانه و بازار محور با هدف تسهیل رشد و توسعه اقتصادی کشور است.



✅ تعمیق بازار بدهی و تلاش برای تکمیل نظام تامین مالی کشور و توسعه بازار اولیه و تشکیل سرمایه و ایجاد فرصت ارتقا و رشد برای ناشران فرابورسی از جمله استراتژی های این مجموعه در خصوص توسعه خدمات برای تقویت رقابت‌پذیری به شمار می رود.



✅ توسعه نظارت هوشمند و توسعه مکانیسم های نوین معاملات و پس از معاملات و بسترسازی جهت توسعه فین تک های تخصصی بازار سرمایه استراتژی های مدیریت نوآوری و توسعه تکنولوژی فرابورس ایران است.



✅ تولید محتوا برای مخاطبین و ذینفعان متنوع بازار سرمایه و اجرای کمپین های مرتبط با اهداف و برنامه های بازار سرمایه و استفاده از ظرفیت مرکز مالی ایران برای ارتقای سواد مالی سرمایه گذاری کنیم از استراتژی های شرکت در خصوص ارتقای سواد مالی است.



✅ تعریف و طراحی شاخص های مربوط به حوزه شفافیت و حاکمیت شرکتی و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات جدید به ناشران بر اساس تجارت بین المللی موضوع استراتژی شرکت برای ارتقای شفافیت و حاکمیت شرکتی ناشران است.



✅ توسعه ابزارها و بازارها و خدمات و همچنین ارتقای فرهنگ سرمایه‌گذاری و سواد مالی و ارتقای سلامت فضای مجازی بازار سرمایه و توسعه فرآیندهای اجرایی و متنوع سازی جریانهای در آمدی با استفاده از تکنولوژی های روز آمد و ایجاد مزیت و فرصت رشد برای ناشران فرابورسی از جمله اهداف و برنامه های شرکت فرابورس ایران است.



✅ راه اندازی بازاری برای سرمایه‌گذاران خبره و پذیرش شرکت‌ها و اوراق و نهادهای مالی جدید و معرفی و راه اندازی ابزارها و بازارهای جدید و عمق بخشی به ابزار ها و بازار های فعلی از جمله برنامه‌های شرکت در راستای توسعه ابزارها به شمار می رود.



✅ تاسیس شرکت مدیریت فناوری فرابورس ایران و تسهیل جذب سرمایه و توسعه فیلترها از طریق مکانیسم‌های فین استارز و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه بسته سندباکس بازار سرمایه از برنامه های فرابورس در حوزه توسعه فرآیندهای اجرایی به شمار می رود.



Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0