بورسینه
1399/10/07
13:05
🔹در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۴۴۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۷هزار و ۸۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۴درصد یعنی دو ...

🔹در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۴۴۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۷هزار و ۸۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۴درصد یعنی دو هزار و ۵۷۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.



🔹بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «خودرو و ساخت قطعات» و «هتل و رستوران» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سرمایه‌گذاری‌ها» و «فلزات اساسی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.



🔹سه نماد #وملل، #شبندر و #وپارس لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به #آریان، #فوکا و #ملت معطوف بود.



🔹مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت اعتباری ملل معادل ۲۰۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی فولاد کاویان با برتری ۱۶۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.



🔹امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۱۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۱۷نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۴۹۰میلیارد تومان بود.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0