آکادمی هلاکوئی
1400/04/25
20:00
همکاری پونتم با پینک نود برای بهبود زیرساخت های فعلی پولکادات

شبکه پونتم(Pontem) با پینک نود( Pinknode )همکاری کرده…

شبکه پونتم(Pontem) با پینک نود( Pinknode )همکاری کرده است. از طریق این همکاری ، هر دو تیم قصد دارند زیرساخت های اساسی را برای استفاده از وب ۳.۰ ارائه دهند.


پینک نود محبوب ترین و معتبرترین ارائه دهنده زیرساخت نود در پولکادات می باشد. با این حال ، هدف آن تسریع در پذیرش و توانمندسازی مبتکران برای ایجاد آسان برنامه های وب ۳ بدون نگرانی در مورد مدیریت سخت افزار و نرم افزاری نود است. پونتم در سال ۲۰۲۰(۱۳۹۹) تاسیس شد ، این یک چارچوب Dapp است که در اکوسیستم پولکادات برای آزمایش در بلاک چین Diem مورد حمایت فیس بوک ساخته شده است.


شبکه پونتم ، با همکاری زیرساخت نود پولکادات ، می تواند قبل از انتقال برنامه های خود به Diem Blockchain تحت حمایت فیس بوک ، به کارآفرینان جهانی که در بازار عمومی محصول در یک شبکه عمومی قرار گرفته اند ، خدمات ارائه دهد.


علاوه بر این ، پونتم به کارآفرینان جهانی این قدرت را می دهد تا قبل از انتقال به بازار فناوری Diem’s Move ، به راحتی ایده های جدید را آزمایش کنند. به طور همزمان ، کاربران Diem بلاکچین دسترسی به تمام ویژگی های ایجاد شده در اکوسیستم پونتم را امکان پذیر می کنند ، زیرا این دو شبکه با یکدیگر همکاری خواهند کرد.


از طریق پولکادات ، تیم اطمینان می دهد که هر پروژه ای که با پاراچین ادغام شود با بلاکچین Diem قابل همکاری است.


همکاری با پینک نود بسیار مهم است زیرا هر دو تیم اهداف یکسانی را برای بهبود زیرساخت های فعلی پولکادات برای سود دهی به توسعه دهندگان DApp دارند. از آنجا که پونتم گزینه عمومی مرتبط با پولکادات برای Diem ایجاد می کند ، پینک نود ،پونتم را با نقاط پایانی امن ، قابل اعتماد و مقیاس پذیر API به عنوان اصلی ترین تامین کننده زیرساخت فعال می کند.


علاوه بر این ، کد پینک نود امکان اتصال DApps به بازار توسعه فعلی Kusama را برای توسعه دهندگان پولکادات فراهم می کند. بیشتر از این ، پینک نود همچنین شناخته شده ترین ارائه دهنده قابل تنظیم API برای نقاط انتهایی در اکوسیستم پولکادات می باشد و اتصال خدمات آن ها به شبکه پونتم یک نقطه عطف مهم و رای اعتماد به استراتژی پونتم می باشد.


اریک پوه توضیح داد که پینک نود کاملا از هدف پونتم برای ایجاد پلی برای بلاکچین مجاز Diem و به طور بالقوه تعداد زیادی از کاربران روی سیستم عامل پولکادات پشتیبانی می کند.


علاوه بر این ، ایجاد یک زمینه آزمایش برای Diem و امکان ایجاد مجوز عمومی در پروتکل ها و جوامع جدید ، مزایای کل صنعت بلاکچین را اثبات می کند. علاوه بر این ، توسعه دهندگان اکنون می توانند شروع به توسعه برنامه هایی کنند که به راحتی می توانند به بلاکچین Diem منتقل شوند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0