مبین تحلیل
1399/11/08
21:01
📌#کدالبان 8 بهمن 1399 🔸#ومهان: این شرکت در حال حاضر 3.5% شرکت معدنی و صنعتی گل گهر(کگل) را دارا میباشد. در حال حاضر این شرکت اقدام به فروش اوراق ا...

📌#کدالبان


۸ بهمن ۱۳۹۹



🔸#ومهان: این شرکت در حال حاضر ۳.۵٪ شرکت معدنی و صنعتی گل گهر(کگل) را دارا میباشد. در حال حاضر این شرکت اقدام به فروش اوراق اجاره به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای خرید ۵۱۲ میلیون سهم کگل با قیمت ۱۳۶۷۰ ریال کرده است. و قرار است طی ۴ سال ۱۲۶۰ میلیارد تومان به خریداران این اوراق پرداخت کند. نرخ اوراق ۲۰٪ میباشد. این خرید احتمالا با توجه به آینده سهم کگل و نیز آینده تورمی اقتصاد ایران، سود خوبی را نصیب ومهان خواهد کرد.



🔸 #خموتور: قیمت انواع موتور ۲۰٪ افزایش یافت. این امر باعث افزایش سود عملیاتی به میزان ۴۰٪ میشود.



🔸 #غصینو و#قاسم و#غپینو : افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های سرمایه ای استهلاک ناپذیر ( طبقه سرمایه گذاری ها) در دستورکار شرکت قرار گرفت.



🔸 #شفارس: افزایش سرمایه شفارس لغو نشده است و انجام خواهد شد.



🔸 #وتعاون: پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ۲۳۴٪ از محل آورده نقدی سهامداران. قیمت فعلی سهم ۷۰۰ تومان میباشد.



🔸 #تاصیکو: گواهی کشف شرکت توسعه معادن پارس تامین از شرکتهای تابعه هلدینگ صدر تامین مربوط به کانسنگ طلا اکسیدی با ذخیره قطعی ۲۴.۴۶۳.۰۰۰میلیون و ذخیره احتمالی ۴۸.۹۲۶.۰۰۰ تن و کانسنگ مس اکسیدی با ذخیره قطعی ۵۹۸.۰۰۰ تن و ذخیره احتمالی ۱.۱۹۶.۰۰۰ تن در تاریخ ۹۹/۱۱/۰۶ صادر گردید. ۷۹٪ این توسعه معادن پارس تامین برای تاصیکو میباشد. به نظر میرسد این خبر،تاثیر مثبتی روی سهم خواهد داشت.



➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0