آکادمی هلاکوئی
1400/06/29
09:30
VanEck به دنبال ارائهETF سولانا در آلمان است

VanEck به دنبال ارائه ETF سولانا در آلمان…

VanEck به دنبال ارائه ETF سولانا در آلمان است ، زیرا پروتکل لایه ۱ این ارز در ماه های اخیر رشد کرده است.


ETF و مدیر صندوق سرمایه گذاری مشترک، به دنبال ورود به فضای رمزارزی از زاویه دیگری هستند. VanEck در حال حاضر صندوق بیت کوین را ارائه می دهد که سرمایه گذاران معتبر آمریکایی و سرمایه گذاران خارج از کشور واجد شرایط در آن سرمایه گذاری میکنند.


VanEck به درخواست ارسال شده توسط بلک وردز و Sam Bankman-Fried ، سرمایه گذار اولیه در سولانا از طریق Alameda Research ، پاسخ نداد.


در ماه ژوئن (خرداد)، ۲۱Shares ، ناشر کمتر شناخته شده ، محصول تجاری سولانا اکسچنچ (ETP) را در صرافی SIX در سوئیس راه اندازی کرد.


VanEck در حال حاضر یک برنامه در مقابل SEC برای راه اندازی ETF در ایالات متحده دارد که مستقیما روی بیت کوین سرمایه گذاری می کند و همچنین برای صندوق استراتژی بیت کوین که در قراردادهای آتی بیت کوین سرمایه گذاری می کند ، ثبت نام کرده است. ماه گذشته برنامه هایی برای عرضه ETF اتر قراردادهای آتی نیز به بازار ارائه شد اما به سرعت درخواستش را از SEC پس گرفت.


متیو سیگل(Matthew Sigel) ، سرپرست تحقیقات دارایی های دیجیتالی VanEck ، ماه گذشته به Blockworks گفت که افزایش پلتفرم های رقابتی قراردادهای هوشمند لایه ۱ در شرایطی است که تقاضای بالاتری برای قیمت معاملات و توان عملیاتی کمتر و سریعتر از آنچه شبکه اتریوم ارائه می دهد ، ایجاد شده است.


وی در آن زمان با اشاره به سولانا خاطرنشان کرد که حدود نیمی از پروتکل های قرارداد لایه ۱ با سابقه ، اندازه و مشارکت جامعه با رقیب اتریوم وجود دارد.


سیگل توضیح داد: “این ایده که شما می توانید ۵۰،۰۰۰ معامله در ثانیه دریافت کنید ، که با Nasdaq رقابت می کند ، این امکان را ایجاد می کند که بتوانید هر تعداد از دارایی های موجود را امن کنید ، آنها را توکن کرده و به طور موازی با استفاده از شبکه سولانا معامله کنید.”


توشار جین(Tushar Jain) ، شریک مدیریتی Multicoin Capital ، در پنلی در اجلاس دیجیتال دارایی Blockworks در نیویورک گفت که سولانا یکی از “شرط بندی های بزرگ” شرکت او در فضای دیفای بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: blockworks


انتهای خبر

0
0