بورس پرس
1401/10/17
08:38
خروج موقت ۱۸ نماد ، تعلیق دو شرکت و رفع گره از یک سهم مثبت

نماد ۱۸ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته، دو شرکت هم تعلیق و یک سهم مثبت نیز مشمول رفع گره معاملاتی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته، نماد شرکت های چادرملو، بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالا، کشت و صنعت و دامپروری پارس، ایران مرینوس، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، بانک سینا، پگاه آذربایجان‌غربی، توسعه و عمران امید، بهمن دیزل، سرمایه گذاری گروه سپهرصادرات و سرمایه گذاری صبا تامین به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های فنرسازی زر و سرمایه گذاری اعتبار ایران برای یک روز و بانک شهر، قند تربت حیدریه، بازرگانی آینده سازان بهشت پارس و سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق زنجان و قزوین برای دو روز کاری و ایرانیت بدون اعلام زمان از تابلو معاملات خارج شدند.


نماد دو شرکت بورسی نفت پارس و معدنی دماوند هم بدون تعیین زمان، تعلیق شدند و سهام مهندسی فیروزا نیز امروز مشمول رفع گره معاملاتی است.


ابطال بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی که در روزهای قبل افزایش یافته بود ، کاهش یافت و محدود به ملی مس، فولادمبارکه، نساجی بروجرد و ریل پرداز نو آفرین شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0