بورس پرس
1402/01/06
09:36
توقف ۷ نماد، تعلیق یک شرکت، رفع گره از سهم منفی+ تغییر حجم مبنای ۱۵ سهم

نماد ۷ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و یک شرکت هم تعلیق و سهم دارای صف فروش هم مشمول رفع گره معاملاتی شد و آمار ابطالی ها به ۱۶ مورد رسید و حجم مبنای ۱۵ سهم تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در دومین روز کاری سال جدید، نماد شرکت های سیمان قائن، توسعه مسیر برق گیلان، مولد نیروگاهی تجارت فارس و سرمایه گذاری مسکن شمالغرب به دلیل اعلام رویدادی مهم برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های لاستیکی سهند و تولید نیروی برق آبادان برای یک روز و قند تربت جام برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


نماد فرابورسی سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمند هم تا ۲۰ فروردین تعلیق شد.


شرکت روغن نباتی ناب که در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و در روزهای گذشته دارای صف فروش بود، امروز مشمول رفع گره معاملاتی است.


در این میان حجم مبنای نمادهای "انتخاب، ‌ثجنوب، هرمز، بگیلان، صبا، آوا پارس، ‌بهیر، واحصا، وثوق و وسالت" از امروز اعمال نخواهد شد اما حجم مبنای نمادهای "بپیوند، وملل و شاوان و حگردش" طبق مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد. حجم مبنای نماد معاملاتی "ثعتما" هم به یک تغییر کرد.


در این میان ابطال بدون توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در اخرین روز سال قبل شامل همراه اول، ایران دارود،کالسیمین، فولاد امیرکبیرکاشان، حمل و نقل توکا، کشتیرانی، بیمه آسیا، سازه پویش، فولاد کاوه جنوب کیش، کاشی سینا، آسیا تک، سیمان شاهرود، سیمان فارس و خوزستان، صنعتی بهشهر، بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر، پترو صنعت گامرون و لوله و تجهیزات سدید شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0