سهامیاب - آموزش بورس
1400/04/28
08:57
#داروسازی 💉روز گذشته گروه دارویی با 392 میلیارد تومان از صنایع مورد اقبال بازار بود. شفاف‌سازی برخی از شرکت‌ها درخصوص افزایش نرخ فروش محصولات نشان...

#داروسازی



💉روز گذشته گروه دارویی با ۳۹۲ میلیارد تومان از صنایع مورد اقبال بازار بود. شفاف‌سازی برخی از شرکت‌ها درخصوص افزایش نرخ فروش محصولات نشان می‌دهد که داروسازان در کوارتر سوم به سودهای قوی‌تری نسبت به کوارتر نخست دست خواهند یافت.



💊در این گروه #کاسپین طی ۹ روز معاملاتی اخیر بازدهی ۲۳ درصدی را برای سهامداران خود رقم زد. اولین مقاومت پیش رو سهم سطح ۲.۲۳۰ تومان است اما تابلو معاملات دیروز حکایت از عدم میل به اصلاح دارد و در صورت تثبیت بالای مقاومت یاد شده، کاسپین ۲.۵۵۰ تومانی در میان‌مدت دور از ذهن نیست.



💉از سوی دیگر به دلاری‌ترین سهم دارویی یعنی #ریشمک اشاره داریم که میل به از دست دادن خط روند صعودی بلندمدت خود را ندارد و چند روزی است که سهام این شرکت دست به دست می‌شود. اولین مقاومت پیش روی سهم حوالی ۴.۹۰۰ تومان است که عبور از این ناحیه محتمل خواهد بود.



💊و در نهایت به #والبر اشاره داریم که بین محدوده ۹۰۰ تا ۱.۰۰۰ تومان محصور شده و به نظر طی چند روز آتی شاهد درجا زدن سهم در محدوده مذکور باشیم اما در میان‌مدت میتوان تارگت‌های ۱.۰۷۰ تومان و ۱.۲۵۰ تومان را برای این هلدینگ متصور بود.



انتهای خبر

0
0