سنا
1400/03/19
13:17
سود هر سهم "دسبحا" ۷۷ درصد افزایش یافت

گروه دارویی سبحان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۹۷۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم یک هزار و ۱۱۵ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۷۷ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه دارویی سبحان با سرمایه ۳ هزار و ۲۴۱ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


گروه دارویی سبحان در دوره یاد شده، مبلغ ۶ هزار و ۳۸۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۹۷۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۷۷ درصدی برخوردار است .


این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۵۲ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۵ هزار و ۶۴۷ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال اعلام کرده است .


یادآوری می‌شود "دسبحان" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۱۱۵ ریال و سود خالص را ۳ هزار و ۴۸ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار گروه دارویی سبحان در دوره یاد شده، با افزایش ۱۰ هزار و ۱۰۹ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال به ۷۳ هزار و ۲۹۹ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۲ هزار و ۲۰۴ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال معادل ۶ هزار و ۴ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال محاسبه شد .


" دسبحان" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۰۴ میلیارد و ۸۱۴ ۴۷۱ ریال به مبلغ معادل ۲ هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ یک هزار و ۹۴۹ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال سود کسب کرد .


گروه دارویی سبحان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۴۸۹ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال خریداری کرد .


انتهای خبر

0
0