بورسینه
1399/09/23
16:25
🔹در بورس امروز در مجموع حدود ۱۸هزار و ۱۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #خودرو، #شستا، #فولاد و #شبندر به ترتیب در رتبه اول ت...

🔹در بورس امروز در مجموع حدود ۱۸هزار و ۱۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #خودرو، #شستا، #فولاد و #شبندر به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در دومین روز هفته بیش از ۶۷۵میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، شرکت ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۵۱۵میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام توسعه و عمران شهرستان نایین (#خعمرا) پس از بازگشایی ۲۴.۶درصد و سهام پتروشیمی نوری (#نوری) ۱۴.۳درصد رشد قیمت را تجربه کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۶۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات هزار و ۸۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۷.۹درصد از کل سهام کشاورزی و دامپروری مگسال (#زمگسا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۷سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۶نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0