سهامیاب - آموزش بورس
1400/07/19
08:52
#ماشین‌آلات #تجهیزاتی ✅در گروه ماشین آلات نگاهی به #تکشا و #تایرا خواهیم داشت. تکشا با برخورد به کف کانال صعودی برابر 3.000 تومان، با تقاضا همراه ...

#ماشین‌آلات #تجهیزاتی



✅در گروه ماشین آلات نگاهی به #تکشا و #تایرا خواهیم داشت. تکشا با برخورد به کف کانال صعودی برابر ۳.۰۰۰ تومان، با تقاضا همراه شده است. تکشا با عبور از محدوده ۳.۷۰۰ تومانی در قدم اول می‌تواند تا سقف قبلی (۴.۱۰۰ تومان) و بعد تا محدوده ۴.۵۰۰ تومان به رشد خود ادامه دهد.



🚜در تایرا، پس از یک دوره رشد تا رقم ۳.۵۰۰ تومان طی الگوی اصلاحی در قالب یک مثلث abcde به ۲.۸۵۰ تومان برابر با کف کانال صعودی رسیده است. این نماد با فنر قیمتی جمع شده پتانسل رشد تا محدوده ۳.۳۵۰ تومان را داراست.



📈در گروه تجهیزاتی، سراغ دوقلوهای #فاذر و #فاراک می‌رویم. در فاذر همچنان محدوده قوی حمایتی ۱۲۰ تومانی برای سهم معتبر است. این نماد با حدضرر ۵ درصدی برای رشد تا محدوده قیمتی ۱۴۰ تومان می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد.



🌀و در آخر فاراک را داریم که با اصلاح تند تا سطح ۸۸.۶٪ از موج قبل در محدوده ۱۶۵ تومان با افزایش نسبی تقاضا همراه شده است. در صورتی که این نماد در قیمت‌های کنونی تثبیت شود می‌تواند در قدم اول تا ۱۸۵ تومان و بعد از آن تا ۲۰۰ تومان رشد کند.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0