آکادمی هلاکوئی
1401/04/18
08:10
نظرسنجی: DOGE و SHIB هنوز جز محبوب ترین ارزهای دیجیتال در میان مردم آمریکا هستند

بر اساس گزارشی که توسط شرکت اطلاعات جهانی…

بر اساس گزارشی که توسط شرکت اطلاعات جهانی Morning Consult منتشر شده است، دو میم کوین شیبااینو و دوج کوین همچنان جزو محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در میان مردم آمریکایی هستند و در رتبه ششم و سوم محبوبیت ایستاده اند. نظرسنجی Morning Consult حاکی از آن است که از هر ۱۰ آمریکایی که ارزهای دیجیتال را در اختیار دارند، چهار نفر دوج کوین دارند. در مورد شیبا اینو، این رقم به ۲۶ درصد افراد می رسد.


این محبوبیت درحالی افزایش میابد که این دو دارایی اخیرا حدود ۹۰٪ از ارزش خود را از دست داده اند. گفتنی است که بیت کوین و اتریوم دو ارز دیجیتال محبوبی هستند که به ترتیب ۷۵ و ۴۹ درصد از دارایی طرفداران ارزهای رمزنگاری شده در آمریکا را تشکیل می دهند. USD Coin و Litecoin Circle به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم و بایننس کوین، سولانا، کاردانو، XRP و USDT نیز در جایگاه های بعدی قرار دارند.


این گزارش نشان می‌دهد که صاحبان ارزهای دیجیتال از خدمات مالی سنتی نیز همانند سایر مردم استفاده می‌کنند. اکثریت قریب به اتفاق دارندگان ارزهای دیجیتال (۶۶٪) اذعان داشته اند که برای پول به این صنعت روی آورده اند. هرچند، محرک‌های پذیرش در سطح جهان متفاوت هستند. به عنوان مثال، خریداران ژاپنی و کره جنوبی عمدتا به این دلیل صنعت کریپتو را دوست دارند که “برای معاملات آنلاین مفید است.”


در ماه مارس، یک نظرسنجی دیگر از Morning Consult نشان داد که ۹۱٪ از بزرگسالان ایالات متحده حداقل یک بار در مورد ارزهای دیجیتال شنیده اند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0