آکادمی هلاکوئی
1400/11/06
09:10
شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Dragonfly در حال جمع‌آوری ۵۰۰ میلیون دلاری برای صندوق جدید است

طبق یک پرونده نظارتی جدید، شرکت سرمایه گذاری…

طبق یک پرونده نظارتی جدید، شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Dragonfly Capital Partners در حال جمع‌آوری ۵۰۰ میلیون دلار برای یک صندوق جدید است.


صندوق Dragonfly Ventures III Feeder دارای هدف ۵۰۰ میلیون دلاری است و هنوز اولین سرمایه گذاری خود را نپذیرفته است. Dragonfly نشان داد که انتظار ندارد این پیشنهاد برای بیش از یک سال باز بماند.


اگر جمع‌آوری موفقیت آمیز باشد، Dragonfly آخرین صندوق سرمایه گذاری با ارزش بالا در ماه های اخیر خواهد بود. پارادایم با صندوق ۲.۵ میلیارد دلاری که در نوامبر اعلام شد رکورد شکست. بنا بر گزارش‌ها، Andreessen Horowitz با هدف ۴.۵ میلیارد دلاری برای یک جفت صندوق جدید، در حال دوبرابر کردن ذخیره صندوق کریپتو فوق‌العاده خود است.


تفاوت اصلی با تلاش Dragonfly: بازار کریپتو در حال حاضر در حال ریزش است. آیا برای ترساندن سرمایه گذاران احتمالی کافی است؟


Dragonfly تا زمان انتشار به ایمیل CoinDesk پاسخ نداده بود.


Dragonfly که در سال ۲۰۱۸(۱۳۹۷) با ۱۰۰ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) راه اندازی شد، یک شرکت سرمایه گذاری است که بر روی ارزهای دیجیتال، پروتکل های جدید و استارت آپ ها تمرکز دارد.


Dragonfly بیش از ۳۰۰ میلیون دلار از دو صندوق جمع آوری کرده است. جدیدترین آنها صندوق سرمایه گذاری Dragonfly II بود که در اواخر سال ۲۰۲۰ با هدف جمع آوری ۲۰۰ میلیون دلار راه اندازی شد.


پورتفولیوی Dragonfly شامل بلاک چین Avalanche، صرافی رمزارز Bybit و پروژه تعامل پذیری بلاک چین Cosmos است. این شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر اخیرا به دور سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری برای بلاک چین Near پیوسته است.


طبق پروفایل لینکدین یکی از شرکا، این شرکت اکنون بیش از ۲ میلیارد دلار AUM(دارایی تحت مدیریت) دارد.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0