ارز دیجیتال
1400/03/25
11:30
همکاری اپل‌پی و کوین بیس برای انجام پرداخت‌ها

صرافی کوین بیس با همکاری اپل‌پی امکان استفاده از کارت نقدی ویزای خود را در گوشی‌های آیفون برای کاربران آمریکایی فراهم می‌کند. شایان ذکر است که امکان استفاده از کارت‌های نقدی کوین بیس در سرویس گوگل پی...

صرافی کوین بیس با همکاری اپل‌پی امکان استفاده از کارت نقدی ویزای خود را در گوشی‌های آیفون برای کاربران آمریکایی فراهم می‌کند. شایان ذکر است که امکان استفاده از کارت‌های نقدی کوین بیس در سرویس گوگل پی هم از این پس در اختیار کاربران خواهد بود.


به گزارش کوین دسک، صرافی کوین بیس (Coinbase) روز سه‌شنبه اعلام کرد که کارت نقدی این صرافی با نرم‌افزارهای اپل‌پی (Apple Pay) و گوگل‌پی (Google Pay) همگام خواهد شد.


کوین بیس همچنین در یک پست وبلاگی گفت که از این هفته ارائه برنامه پاداش نقدی را به افرادی که در فهرست انتظار هستند، آغاز می‌کند. این قابلیت که در سال ۲۰۱۹ در بازارهای اروپا ارائه شده بود، از این پس در سراسر آمریکا (به‌جز هاوایی) نیز در دسترس خواهد بود.


کارت نقدی کوین بیس به این شیوه کار می‌کند که هنگام استفاده از آن، موجودی دارایی دیجیتال کاربر به پول فیات تبدیل می‌شود و به آنها امکان می‌دهد که در هرجایی که کارت‌خوان وجود داشته باشد، با ارزهای دیجیتال خود خرید کنند.


شایان ذکر است که کوین بیس در این روش پرداخت ۴ درصد پاداش برای دارایی استلار (XLM) و یک درصد برای بیت کوین در نظر گرفته است.


مسترکارت (Mastercard) و صرافی جمینای (Gemini) قصد رونمایی از یک کارت اعتباری ارزهای دیجیتال با ۳ درصد سود برای بیت کوین را دارند . شرکت پرداخت بلاکفای (BlockFi) نیز در حال کار روی یک کارت اعتباری ارزهای دیجیتال با برنامه پاداش است.


از آنجا که بیت کوین بیشتر به‌عنوان یک دارایی در ذهن بیشتر کاربران نقش بسته تا واسطه‌ای برای مبادله، روش‌های پرداخت به‌رغم قوانین مالیاتی نامطلوب در آمریکا به سمت پرداخت‌های ارزهای دیجیتال می‌رود.


کوین بیس روز سه‌شنبه گفت که کاربران تاییدشده می‌توانند بلافاصله از کارت‌های خود در اپل‌پی استفاده کنند.


انتهای خبر

0
0