سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/30
07:45
#شسپا 🌀نفت سپاهان در 3 ماهه نخست سال به سود 757 ریالی رسید که نسبت به سود 193 دوره مشابه سال گذشته رشد 74 درصدی داشته است. سود 12 ماهه سال 99 نیز ...

#شسپا



🌀نفت سپاهان در ۳ ماهه نخست سال به سود ۷۵۷ ریالی رسید که نسبت به سود ۱۹۳ دوره مشابه سال گذشته رشد ۷۴ درصدی داشته است. سود ۱۲ ماهه سال ۹۹ نیز برابر ۱.۸۴۳ ریال و حاشیه سود ناخالص نیز به ۳۱ درصد رسیده است.



🌀نفت سپاهان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد، مبلغ ۱۱,۹۲۰ میلیارد ریالی درآمد داشته است. شسپا در این دوره نسبت به ماه قبل ۱۹.۸۵ درصد، نسبت به میانگین ماه های قبل ۲۵.۶۱ درصد و نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۴۴.۳۱ درصد افزایش درآمد داشته است.



🌀جمع درآمدها (فروش محصولات) از ابتدای سال ۴۹.۸۶۰ میلیارد ریال بوده و این در حالی است که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۱۸۰.۶۳۰ میلیارد بوده که ۱۶۷ درصد افزایش یافته است.



🌀روغن‌پایه و اسلاکس‌واکس اصلی‌ترین محصولات این شرکت‌اند. نرخ این محصولات در مرداد سال جاری به ۲۱۶.۱۲۵ و ۱۶۶.۸۶۴ ریال به ازای هر کیلو رسیده که نسبت به میانگین ۴ ماه قبل نشان از رشد ۷ و ۱۴ درصدی دارد.



🌀شسپا در مرداد به رشد فروش خوبی دست پیدا کرده است. امیدواریم در ماه‌های آتی با ادامه روند فروش خود بتواند به سود خوبی دست پیدا کند.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0