بورسینه
1401/03/01
14:29
🔹امروز در مجموع حدود پنج هزار و ۲۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #افرا، #مدیریت، #فولاد، #خگستر و #بترانس به ترتیب در رتبه اول تا پ...

🔹امروز در مجموع حدود پنج هزار و ۲۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #افرا، #مدیریت، #فولاد، #خگستر و #بترانس به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در دومین روز هفته معادل ۱۴۴میلیارد تومان سهام افرانت دست به دست شد، مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری پس از معاملاتی به ارزش ۱۴۳میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام سیمان فارس (#سفار) پس از بازگشایی ۱۲.۶درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام شیر پگاه اصفهان (#غشصفا) با افت ۶.۵درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۵۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۵۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۹.۸درصد از کل سهام مدیریت معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۹.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۵نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0