بورس پرس
1401/06/24
00:00
زمان دومین عرضه زیرمجموعه "خبهمن" در بورس کالا مشخص شد + جزئیات

عرضه محصول دیگنیتی پرایم بهمن موتور برای دومین بار در بورس کالا ، چهارشنبه هفته آینده با قیمت پایه ۸۲۱ میلیون تومانی انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، طبق اعلام شرکت بهمن موتور، ۳۰ شهریور دیگنیتی پرایم با قیمت پایه ۸۲۱ میلیون تومانی در بورس کالا عرضه خواهد شد. در این طرح هر کدملی تنها می‌تواند برای یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه ثبت سفارش کند و صرفا برای یک دستگاه خودرو مجوز سفارش گذاری دارد.


بر اساس این گزارش در این روش عرضه حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر در هرشکل و صورت از متقاضی سلب و اسقاط شده و هرگونه واگذاری مغایر این قید معتبر نیست. خریداران ملزم به واریز وجه هزینه های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی هستند که شامل هزینه های ۹درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش، سایر هزینه‌ها هستند.


متقاضیان پس از قطعیت خرید در بورس کالا و واریز وجه کامل باید ظرف ده روز نسبت به تحویل مدارک بصورت کامل و صحیح طبق دستورالعمل‌های شرکت بهمن موتور به عامل محل تحویل اقدام کنند. مسئولیت تاخیر از این محل بر عهده خریدار بوده و فروشنده مسئولیتی در این موارد ندارد.


تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0