رمزارز نیوز
1401/02/05
13:46
چشمان مونرو دوخته به رشد ۷۵ درصدی!

قیمت مونرو (XMR) سه روز پس از ثبت یک رکورد هفتگی افزایش قیمت، حدود ۱۰ درصد کاهش یافت. باید توجه کرد که این… مطالعه مطلب ...

قیمت مونرو (XMR) سه روز پس از ثبت یک رکورد هفتگی افزایش قیمت، حدود ۱۰ درصد کاهش یافت.


باید توجه کرد که این رمزارز در اواخر ماه مارس از الگوی گوشه نزولی (Falling wedge) خود خارج شد و صعود کرد. قیمت در روزهای بعدی نیز به حرکت صعودی خود ادامه داد. تحلیلگران شکل گیری گوشه‌های نزولی را به عنوان الگوهای بازگشتی در نظر می‌گیرند که طی آن قیمت ابتدا در یک کانال نزولی نوسانی تثبیت شده و به دنبال آن یک جهش قوی به سمت بالا دارد.


به گزارش سایت کوین تلگراف، به عنوان یک قاعده کلی، هدف قیمت پس از شکست این الگو بازگشت به نقطه شروع حرکت نزولی است. در نمودار مونرو این میزان نزدیک به ۲۵۰ دلار است. این در حالی است که نقطه شکست این الگو اکنون در حدود قیمتی ۲۱۰ دلار قرار دارد. در نتیجه، هدف صعودی مونرو نزدیک به هدف قیمتی ۴۷۰ دلار خواهد بود که بیش از ۷۵ درصد افزایش را نسبت به قیمت ۲۴ آوریل نشان می‌دهد.


با این وجود، مونرو هنوز باید بالای ۳۰۰ دلار، یعنی سطح مقاومت روانی، بسته شود تا حرکت صعودی خود را تثبیت کند.

rises-75-percent -monero-breakout

هارد فورک مونرو در پیش است

چشم انداز صعودی مونرو در ماه‌های منتهی به هارد فورک مونرو ظاهر شده است. قابل ذکر است که مونرو در ماه ژوئیه و قبل از استقرار شبکه آزمایشی در ماه مه تحت یک به روزرسانی آزمایشی قرار خواهد گرفت. هدف این به روزرسانی این است که یافتن منبع تراکنش‌های مونرو دشوارتر شود.


خبر ورود این هارد فورک در پس زمینه افزایش تقاضا برای توکن‌های حریم خصوصی در میان آشفتگی‌های ژئوپلیتیکی و اقتصادی ظاهر شده است.


باید یادآور شد که اگرچه شکل گیری الگوی گوشه سوگیری صعودی را تقویت می‌کند اما با این وجود، مونرو در کوتاه مدت در معرض اصلاح قیمتی قرار دارد. این موضوع با نزول های مکرر در سه روز گذشته تقویت می شود. در این صورت هدف قیمت رسیدن به ۱۴۳ دلار است.


انتهای خبر

0
0