رمزارز نیوز
1401/12/27
14:05
فراخوان برای ارتش شیبا: از شیبا دفاع کنید!

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB)، همه اعضای جامعه را به عنوان تیم دفاعی از… مطالعه مطلب ...

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB)، همه اعضای جامعه را به عنوان تیم دفاعی از شیبا در برابر FUD (ترس، عدم اطمینان و ابهام) علیه این پروژه معرفی کرده و بر نقش اعضای جامعه در دفاع از پروژه شیبا در برابر تبلیغات سازمان‌یافته تاکید کرده است.


در روزهای گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کد بلاکچین شیباریوم شبیه‌سازی کد بلاکچین Rinia است و پس از آن، یک کمپین هماهنگ FUD علیه شیبا راه افتاد. حال، کوساما خواستار همبستگی در میان اعضای جامعه شده است.


برای انتقال موثر این پیام به جامعه، کوساما از بیوی توییتر خود استفاده کرده که اغلب آن را برای انتقال نکات ضروری تغییر می‌دهد. کوساما بر اهمیت تعهد به ماموریت پروژه تاکید کرده و می‌گوید: «اگر پرچم شیبا را برافراشته‌اید، نباید برگشت‌پذیر باشد». این نشان می‌دهد که اعضای جامعه شیبا باید در حمایت از اهداف پروژه ثابت قدم بمانند.


متعاقبا، کوساما اعلام کرد که اکنون همه اعضای جامعه شیبا را بخشی از تیم دفاعی شیبا می‌داند و مسئولیت مشترکی را بر عهده کل جامعه گذاشت که قبلا فقط بر عهده Defense Breed بود. تیم Defense Breed که در ابتدا متشکل از دوازده نفر از جامعه شیبا بود، مسئولیت حمایت از این اکوسیستم را با بررسی پروژه‌های مرتبط، مقابله با شایعات نادرست و انتشار اطلاعات واقعی و حیاتی به اعضای جامعه و مردم، بر عهده دارد.


در همین حال، لازم به ذکر است که یک توسعه‌دهنده بلاکچین Rinia تایید کرده که تیم شیباریوم کد Rinia را کپی نکرده، بلکه فقط از همان ChainID استفاده کرده است.


در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۱۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۴ درصد رشد دارد.


انتهای خبر

0
0