اقتصاد آنلاین
1400/02/27
12:53
بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۷اردیبهشت)/ فملی بیشترین خروج پول امروز را ثبت کرد

افراد حقیقی در بورس امروز ۴۶۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام فملی بود.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود ۴۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۳۳۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۴درصد یعنی ۷۸۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۲۰درصد از کل معاملات شد.


بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» و «قند و شکر» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.


سه نماد «فملی»، «فولاد» و «وامید» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «میدکو»، «کاما» و «فروی» معطوف بود.


مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری ملی صنایع مس ایران حدود ۳۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه با برتری حدود ۱۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.


امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۱نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۴نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۷۰میلیارد تومان بود.


برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید


تغییر مالکیت حقیقی حقوقی27.02.1400بیشترین تغییر مالکیت صنایع27.02.1400
انتهای خبر

0
0