بولتن اقتصادی
1401/02/19
20:46
میثم فدایی مدیرعامل فرابورس : در سه نماد پتروشیمی کازرون، ممسنی و دهدشت از ابتدای سال در حال تعامل با سازمان بورس هستیم و بحث افزایش سرمایه پتروش...

میثم فدایی مدیرعامل فرابورس :



در سه نماد پتروشیمی کازرون، ممسنی و دهدشت از ابتدای سال در حال تعامل با سازمان بورس هستیم و بحث افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران منتفی شد؛ این سه شرکت برای افزایش سرمایه شکایت داشتند که در حال پیگیری است.



▫️ برای این موضوع مدل جدیدی طراحی شد؛ یک الزام بازارگردان که هم‌اکنون با بازارگردان نمادها در حال تعامل هستیم. دوم موضوع بحث فرم ریسک است بازار پایه است که سهامداران باید با پذیرش ریسک اقدام به معامله این سهام کنند. فرایند سوم تعامل با دستگاه قضایی بود که انجام شده و یک مرحله به شفاف سازی این موضوع نزدیک شده‌ایم و شفاف‌سازی در این خصوص اواخر هفته آینده دریافت می‌شود و آن را اعلام می‌کنیم.



▫️مدیرعامل فرابورس با اشاره به اینکه بازگشایی نماد پس از توقف‌های اینچنینی کار راحتی نیست، ادامه داد: سهامدارانی که دو سال سهامداری کردند و با شرایط سخت بازار را گذراندند باید حداکثر حمایت از آنها صورت گیرد و حداکثر تلاش برای شفافیت و نقدشوندگی را برای این نمادها در دستور کار داریم.

انتهای خبر

0
0