آکادمی هلاکوئی
1399/12/16
21:18
بانک سرمایه گذاری JPMorgan، به مشتریان خصوصی، متنی در خصوص فرصت ها و تهدید های سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال فرستاد!

JPMorgan گزارشی را به مشتریان خصوصی بانکی خود…

JPMorgan گزارشی را به مشتریان خصوصی بانکی خود فرستاده است که در آن در خصوص فرصت ها و ریسک های موجود در خصوص سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال، آموزش هایی داده شده است.


این گزارش در ماه فوریه(بهمن)، تولید شده بود و در روز جمعه توسط خبرگزاری CoinDesk، دریافت شده است. این گزارش در میان مشتریانی که حداقل ۱۰ میلیون دلار برای بازگشایی یک حساب، موجودی دارند، فرستاده شده است.


این اقدام بعد از گزارش ماه فوریه(بهمن) CNBC انجام می شود که در آن Daniel Pinto، یکی از مدیران JPMorgan، ادعا کرده بود که درخواستی از جانب مشتریان برای ارز های دیجیتال وجود ندارد اما به زودی و در آینده، این درخواست به وجود خواهد آمد.


در این گزارش، به نحوه ی ارزش گذاری بیت کوین اشاره شده است. برای این ارزش گذاری، سه معیار مختلف ذکر شده است: تعداد کاربران، ارزش طلا و حجم پول جهانی.


۱.اگر یک نسخه از قانون Metcalfe را در نظر بگیریم، قیمت بیت کوین با توان دو تعداد کاربران شبکه، نسبت مستقیم دارد و بر این اساس، قیمت فعلی بیت کوین باید ۲۱۶۶۷ دلار باشد.


۲. اگر ارزش فعلی طلا را با ماکزیمم ذخایر بیت کوین در دنیا که ۲۱ میلیون می باشد، را در نظر بگیریم؛ ارزش بیت کوین ۵۴۰۸۱۴ دلار خواهد بود.


۳. اگر تمامی ذخایر پول در جهان را در نظر بگیریم و آن را وارد بیت کوین کنیم، ارزش هر بیت کوین برابر با ۱.۹ میلیون دلار خواهد بود.


در این گزارش به مقایسه ی بین طلا و بیت کوین پرداخته شده است. این در حالی می باشد که نوسانات قیمتی و اصلاح های سنگین بیت کوین با طلا که به شکل سنتی یک دارایی امن می باشد، همخوانی ندارد.


این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده می باشد و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0