بورس پرس
1400/07/08
00:00
معاملات مشکوک یک بانک، پنج پتروشیمی، رکورد دار افزایش سرمایه + ۸ نماد

در روز رشد ۱۱ هزار و ۵۷۴ واحدی شاخص، حضور بانک فرابورسی، پنج شرکت پتروشیمی، اولین رکورد دار افزایش سرمایه به همراه ۸ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی متعادل و گرایش منفی در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد ۱۱ هزار و ۵۷۴ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۴۳۷ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۶.۸ و ۲۸ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن به همراه پالایشگاه بندرعباس با داد و ستد ۶۶۹، ۲۴۸، ۲۴۶، ۲۲۵ و ۱۹۶ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۲ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، معدنی دماوند شرکت حاضر در بازار دوم بورس با افت ۲.۹ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۳۶.۸ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های لوله و تجهیزات سدید ، گرانیت بهسرام ، پتروشیمی گلستان ، پتروشیمی پردیس، بانک رسالت، تولید برق عسلویه مپنا، پتروشیمی خراسان، پتروشیمی کرمانشاه ، البرز دارو ، کارخانجات مخابراتی ایران ( اولین رکورد دار افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی) ، آ س پ ، پتروشیمی شیراز ، مرآت پولاد و سرمایه گذاری بهمن مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک رسالت ، پنج شرکت پتروشیمی، اولین رکورد دار افزایش سرمایه به همراه ۸ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0